تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۷
۰
plusresetminus
رییس کل دادگستری استان کرمان خبر داد:

جلوگیری از بیکار شدن ۲۱ هزار کارگر طی پنج سال اخیر

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی استان در پنج سال اخیر از بیکار شدن ۲۱ هزار کارگر، تکنیسین و متخصص جلوگیری کرده است.
جلوگیری از بیکار شدن ۲۱ هزار کارگر طی پنج سال اخیر
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان؛ حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، امروز در سفر به شهرستان بم؛ در بازدید از صنایع خودروسازی منطقه ویژه ارگ بم گفت: صنایع خودروسازی یک صنعت و ظرفیت بسیار مهمی در استان و کشور هستند و در وضعیت خودرویی کنونی که در کشور وجود دارد، فعالیت این واحدهای تولیدی از نظر ارزآوری و تامین نیازهای خودرویی کشور بسیار با اهمیت است.
 
 رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: صنایع خودروسازی مجموعه بسیار بزرگ و تاثیرگذاری در استان هستند که در بازدید از این واحدها تلاش می شود که مشکلات و موانع پیش روی آنها شناسایی شود.
 
  وی تصریح کرد: یکی از اهداف بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه تولید، بازاریابی و فروش و تعیین راهکارهای رفع آنها در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است تا این واحدها بتوانند به بهترین شکل ممکن به فعالیت خود ادامه دهد.
 
 وی با بیان اينکه مشکل عمده شرکت‌های خودروسازی در حوزه گمرکی است که باید برای رفع آنها پیگیری های لازم انجام شود؛ یادآور شد: برخی مشکلات قضایی نیز در شرکت‌های خودروسازی  وجود داشته که باید رصد و پیگیری و بر اساس هماهنگی‌های لازم سیاست واحدی برای کمک به تولید و رفع مشکلات این واحدها انجام شود.
 
 رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: درباره بسیاری از واحدهای تولیدی از جمله در حوزه خودروسازی باید قضازدایی شود و به نحوی تدبیر شود که از بروز این مشکلات جلوگیری شود.
 
حجت الاسلام حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای سال جاری ۳۱ جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در استان برگزار و با بررسی ۱۱۵ پرونده،۱۵۴ مصوبه برای رفع موانع تولید حاصل شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: براساس پیگیری‌های ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در طول پنج سال گذشته از بیکار شدن ۲۱ هزار نیروی کارگر، متخصص و تکنیسین جلوگیری شده است.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcao6n6w49neo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما