تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۲
۰
plusresetminus
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت :باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم در بخش‌های مختلف پیگیری و مرتفع شود.
باید تلاش مضاعف برای حل مشکلات مردم صورت گیرد
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»:جلسه شورای اداری بخش شهداد با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی،بابایی فرماندار شهرستان کرمان ،امام جمعه ،بخشدار ، شهردار و همچنین تنی چند از مدیران شهرستان کرمان ،مدیران شهداد و دهیاران و اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.
 
در این جلسه که با موضوع بررسی و پیگیری مشکلات بخش برگزار شد، مسائل حوزه آب شرب، آب کشاورزی ،مسکن، راه و بهداشت مورد بررسی قرار گرفت.
 
زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: باید تلاش کنیم مشکلات مردم مرتفع گردد.
 
 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با توجه به مصوبات هیات دولت گفت : قبلاً موضوع دوبانده شدن محور شهداد-کرمان به لحاظ اهمیت بحث گردشگری شهداد مکاتبه و پیگیری گردیده است و باید در خصوص این موضوع تلاش بیشتری صورت گیرد‌.
 
وی در خصوص مشکل آب کشاورزی شهداد نیز خاطر نشان کرد: طرح مطالعه انتقال آب توسط آب منطقه ای تهیه و عملیات اجرایی آن توسط اداره جهاد کشاورزی شهرستان باید صورت پذیرد.
 
 فرماندار شهرستان کرمان گفت : تلاش می‌کنیم تا از منابع و اعتبارات مربوطه با خرید یک دستگاه بیل مکانیکی و تخصیص آن به مرکز بخش برخی مشکلات حوزه آب مرتفع گردد.
 
شایان ذکر است؛ در خصوص رفع مشکلات حوزه آب منطقه ای، اصلاح طرح های هادی روستایی توسط فرمانداری شهرستان کرمان پیگیری‌هایی توسط نماینده مردم کرمان بعمل آید‌ و از اعتبارت تخصیص یافته در حوزه آبفا نسبت برای حفر یک حلقه چاه جدید در شهر شهداد تا قبل از شروع فصل تابستان اقدام گردد .

انتهای پیام/زنگی آبادی 
 
https://armanekerman.ir/vdceoz8zejh8xoi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما