تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۴
۰
plusresetminus
در سفر معاون عمرانی استانداری کرمان به رابر مطرح شد؛

زمین برای ۵۰۰ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در رابر تامین شد

معاون عمرانی استانداری کرمان گفت: زمین برای بالغ بر‌ ۵۰۰ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن که تأیید صلاحیت شده تأمین و به‌زودی مراحل ابتدایی ساخت آن آغاز می‌شود.
زمین برای  ۵۰۰ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در رابر تامین شد
به گزارش سرویس اجتماعی خبرنگار راه آرمان؛ در سفر‌ معاون عمرانی استانداری کرمان و هیأت همراه به شهرستان رابر مشکلات مربوط به شهرداری، راه و شهرسازی و افق بازنگری طرح تفصیلی شهر رابر و تغییر کاربری اراضی مربوط به قنات خواجه و زمین‌های شهرک شهید تهرانی مورد اختلاف راه و شهرسازی و شهرداری، مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و همچنین از پروژه‌های دردست ساخت پارک شهر رابر، مجتمع اداری، پروژه در‌حال ساخت باند دوم روستای قنات‌ملک رابر نیز بازدید شد.
 
 
مصطفی آیت‌اللهی‌موسوی در جلسه‌ای که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد؛ از الحاق دو قطعه زمین به محدوده شهر رابر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن رابر خبر داد و اظهار کرد: در بازدید میدانی و توافق بین شهرداری و راه وشهرسازی یک‌سری اختلافات چندین ساله حل و فصل شد.
 
معاون عمرانی استانداری کرمان گفت: زمین برای ۵۰۰نفرمتقاضی در طرح نهضت ملی مسکن که تأیید صلاحیت شده تأمین و به‌زودی مراحل ابتدایی ساخت آن آغاز می‌شود.
 
وی، با اشاره به اینکه روستای قنات‌ملک زادگاه سرداردل‌ها و محل قبور والدین شهید سلیمانی به روستای نمونه گردشگری تبدیل شده، افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان برای اجرای این طرح ۶۰میلیارد تومان بامسئولیت بنیاد مسکن مصوب شده که در مرحله ابلاغ قرار داده شده است.
 
 
آیت‌اللهی‌موسوی، همچنین از یک مجموعه پارک و سالن همایش دراین روستا باهمکاری تهران خبر داد و گفت: با واگذاری زمین توسط مسئولین شهرستان عملیات اجرایی آن سریعاً آغاز می‌شود.
 
فرماندار رابر با قدردانی از مسئولان استانی گفت: با توجه به قول مساعد شهردار تهران مبنی بر احداث یک پارک به نام شهید سلیمانی در شهر رابر و احداث سالن اجتماعات و مهمان‌سرا در روستای قنات ملک از مکان‌های مورد نظر بازدید شد و جانمایی برای تخصیص زمین به پروژه های مذکور در دستور کار قرار گرفت.
 
شایان ذکر است؛ معاون عمرانی استانداری و سایر مسئولین در ادامه سفر خود با حضور در گلزار شهدای قنات ملک به مقام شامخ شهدای روستای قنات‌ملک و والدین سردار دل‌ها با قرائت فاتحه ادای احترام کرد.



انتهای خبر/ سلیمانی
https://armanekerman.ir/vdce7w8zzjh8x7i.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما