تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۱
۰
plusresetminus
با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی؛

خانه یاری‌گران زندگی در شهرستان رودبارجنوب افتتاح شد

خانه یاری‌گران زندگی آموزش و پرورش رودبارجنوب با هدف کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان راه اندازی شد.
خانه یاری‌گران زندگی در شهرستان رودبارجنوب افتتاح شد
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی راه آرمان؛ خانه یاریگران زندگی با هدف پیشگیری از اعتياد، آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر در مدارس رودبارجنوب، عصرامروز باحضور امام جمعه شهرستان، معاون سیاسی فرمانداری، مدیر آموزش وپرورش و جمعی از روسای ادارات ونهاد های افتتاح شد.
 
مهدی بهرامی در آئین افتتاح خانه یاری‌گران زندگی، گفت: خانه یاریگران زندگی آموزش و پرورش رودبارجنوب با هدف کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان راه‌اندازی شده است.
 
مدیر آموزش و پرورش رودبارجنوب خاطر نشان کرد: با توجه به نقشه‌ جامع پیشگیری از اعتیاد در مدارس مديريت مشترک و هماهنگی همه دستگاه‌های مرتبط در زمینه پیشگیری از اعتیاد در مدارس ضرورت‌ دارد.
 
کیوان طهماسبی گفت: توانمند‌سازی دانش‌آموزان، والدین و همکاران از برنامه های دارای اولویت و مهم واحد مشاوره و سلامت این مدیریت، برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
 
کارشناس مشاوره آموزش و پرورش رودبارجنوب افزود: برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های متنوع آموزشی و کمک آموزشی در زمینه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان، مدارس و خانواده‌ها، از مسئولیت‌های این مرکز است.
 
حجت الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه شهرستان رودبارجنوب نیز در مراسم افتتاحیه این مرکز ضمن تشکر و با اهمیت دانستن وجود دفتر مشاوره، خواستار هماهنگی بخش های مشاوره همه ادارات جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس و ادارات شهرستان شد.

امیدواریم استقرار این مرکز گام مؤثری در ارتقا شناخت و آگاهی نوجوانان از آسیب‌های اجتماعی و روش خود‌مراقبتی را فراهم سازد.
 
انتهای خبر/پ
https://armanekerman.ir/vdcfx0dy0w6dmxa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما