کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا:

وحدت نیروهای مسلح، نقطه قوت نظام است

26 دی 1401 ساعت 8:20

فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا گفت: وحدت بین نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک نقطه قوت در بدنه نظام است.


به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛سرتیپ دوم امیر غلامعلیان در دیدار با خانواده شهدای زحمتکش، نمازیان و شهسواری از شهدای ارتش، سپاه و تشییع مراسم حاج قاسم با حضور فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، مدیرکل بنیاد شهید و رئیس دفتر فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا گفت: خدای بزرگ را شاکریم که در دوران زعامت ولی امر مسلمین  و فرمانده معظم کل قوا، این افتخار نصیبمان شد و به‌عنوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، صرف نظر از نوع ماموریتی که به‌عهده داریم امروز این افتخار و اعتقاد را داریم که اگر تفاوتی بین نیروهای مسلح وجود دارد، این تفاوت فقط در رنگ لباس است و هیچ تفاوتی در آرمان‌ها و اهداف وجود ندارد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا ادامه داد: اینکه امروز شما می‌بینید که یک مسئول از ارتش جمهوری اسلامی ایران به دیدار یک خانواده شهید عزیز در سپاه می‌رود و بالعکس، این از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ارشد نظامی آجا در جنوب‌شرق کشور با تاکید بر اینکه همه ما یک هدف داریم و آن اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران و دفاع از آرمان های جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: امروز اتحاد و همدلی که در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وجود دارد، خار چشم دشمنان اسلام است.

وی عنوان کرد: مدیریت، انسجام، همدلی، وحدت و اتحادی که بین نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد به‌عنوان یک نقطه قوت در بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و همه این‌ها از برکات وجود مقام معظم رهبری و دریافت رهنمودها، تدابیر و راهبردهای راهگشای ایشان است.

امیر غلامعلیان ابراز کرد: به جد اعتقاد داریم اگر این رویه و سبک مدیریت که در نیروهای مسلح وجود دارد در سایر بدنه کشور در حوزه‌های سیاسی، اجرایی و اقتصادی نمود پیدا کند و اجرایی شود قطعا کشورمان از همه بحران ها و فتنه ها عبور خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: استان کرمان هزار و  ۷۱ شهید ارتش دارد و نزدیک دو سال و نیم که در منطقه هستیم این افتخار نصیب ما شده است که تقریبا از نیمی از این خانواده ها را دیدار و سرکشی داشته باشیم و این را از افتخارات دوران خدمت خودمان می دانیم.

انتهای خبر/م


کد مطلب: 132006

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/132006/وحدت-نیروهای-مسلح-نقطه-قوت-نظام

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir