تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷
۱
plusresetminus
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد:

افتتاح بخش «ان آی سیو» بیمارستان آیت‌الله کاشانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: بنا به ضرورت راه‌اندازی بخش «ان آی سیو» برای مادران باردار در بیمارستان تخصصی زنان آیت‌الله کاشانی، این بخش در مدت ۴۰ روز با تعداد هشت تخت راه‌اندازی شد.
افتتاح بخش «ان آی سیو» بیمارستان آیت‌الله کاشانی
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، علی اصغر خیرخواه در مراسم افتتاح بخش «ان آی سیو» بیمارستان آیت‌الله کاشانی جیرفت، به‌عنوان بیمارستان تخصصی زنان نام برد و گفت: با آگاهی نسبت به وظایف ذاتی و پیشبرد سیاست‌های کلی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات حوزه‌ی مادران را گسترش داده و راه‌اندازی بخش «ان آی سیو» از آن جمله است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: پیش از این مجبور به اعزام زنان باردار به بیمارستان امام خمینی (ره) یا مرکز استان بودیم زیرا کمبود تخت «ان آی سیو» مشهود بود و با تلاش همکاران، این بخش با هشت تخت راه‌اندازی شد.
 
وی ارتقای تخت‌های بخش «ان آی سیو» را مهم ارزیابی کرد و گفت: این بخش در مدت ۴۰ روز راه‌اندازی شده که تا ۲۰ تخت قابل گسترش است و زیباسازی بیمارستان کاشانی هم مدنظر است.
 

قرار تعطیلی بیمارستان آیت‌الله کاشانی 

امان‌الله قاسم‌زاده گفت: دو سال قبل قرار بود بیمارستان آیت‌الله کاشانی تعطیل شود و الان بعنوان بیمارستان تخصصی زنان و زایمان درحال ارائه خدمات به مردم است.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: پروژه‌های نیمه‌تمامی مانند بخش ناباروری، محوطه‌سازی، جذب نیرو و بهسازی اتاق عمل وجود دارند که نیاز به کمک دیگر مسئولان را دارد.

 
احمد بلندنظر گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت که به هفت شهرستان جنوبی استان کرمان، خدمات پزشکی ارائه می‌دهد با کمبود نیرو مواجه است.
 

تقسیم اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت براساس عدالت

فرماندار شهرستان جیرفت افزود: انتظار داریم که تقسیم اعتبارات در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برای جنوب کرمان، براساس عدالت باشد.
 
وی تصریح کرد: اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی، به صورت مستقیم از تهران تخصیص داده می‌شود که نهایتاً به بیمارستان منتقل می‌شود و توان فرمانداری برای مساعدت در حوزه‌ی اعتبارات مراکز بهداشت است.
 
بلندنظر با اعلام اینکه با زحمات پرستاران آشنا هستم، تاکید کرد: رسیدگی پرستار به بیماران همراه با ایثار و فداکاری است و بعلت کمبود نیرو، پرستاران تا ۱۶۰ ساعت اضافه، کار می‌کنند و ثمره‌ی تجهیز بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و آیت‌الله کاشانی برای مردم جنوب کرمان خواهد بود.
 

افزایش ریسک انتشار و انتقال عفونت در اتاق عمل بیمارستان آیت‌الله کاشانی

  خانم سالاری گفت: اتاق عمل بیمارستان آیت‌الله کاشانی بسیار قدیمی است و کیفیت بهداشتی ندارد درنتیجه ریسک انتشار و انتقال عفونت‌ها بالا می‌رود و در شأن مردم جنوب کرمان نیست.
 
مدیر گروه زنان بیمارستان آیت‌الله کاشانی افزود: اتاق عمل این بیمارستان با سه اتاق و ۱۰ متخصص زنان درحال فعالیت است و بیماران اعزامی از شهرستان رودبار جنوب با دیدن کیفیت و امکانات بالای اتاق عمل بیمارستان رودبار جنوب، در مقایسه با کیفیت و امکانات بیمارستان آیت‌الله کاشانی، ابراز تعجب می‌کنند.
 
لازم ذکر است که بیمارستان آیت‌الله کاشانی جیرفت نزدیک به ۷۰ سال قدمت دارد.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcirrazpt1apu2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما