تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۲
۰
plusresetminus
در جلسه شورای آموزش‌و‌پرورش استان مطرح شد؛

شناسایی بیش از ۶ هزار دانش‌آموز جامانده از تحصیل در استان کرمان

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کرمان گفت: چهل روز از طرح شناسایی کودکان جامانده از تحصیل در کرمان می‌گذرد که تاکنون ۶ هزار و ۸۴۵ دانش‌آموز جامانده از تحصیل شناسایی شده است.
شناسایی بیش از ۶ هزار دانش‌آموز جامانده از تحصیل در استان کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی «راه آرمان» صبح امروز جلسه شورای آموزش‌و‌پرورش استان کرمان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

در ابتدا رضا رضایی مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کرمان به تغییر برخی کاربری املاک آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با حمایت شهردار کرمان قرار است دوازده باب مغازه در بخشی از هنرستان رسالت و همچنین در طبقه دوم ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

هزینه اعزام دانش‌آموزان استان کرمان به راهیان نور
احمد مرادی‌زاده معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: با پی‌گیری‌های انجام شده از هفتم بهمن اعزام خواهران به تعداد ۸۰۰ آغاز می‌شود و در هر بازه اردویی شش دستگاه اتوبوس درنظر گرفته شده است که در مجموع دو هزار و ۲۸۰ نفر از خواهران اعزام می شود.

وی ادامه داد: از اوایل اسفند اعزام برادران آغاز می‌شود که در شش بازه و هر کدام در مدت زمان پنج روز خواهد بود هزار و ۳۶۸ نفر از برادران به اردوهای مناطق جنگی اعزام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: برآورد شده که سرانه هزینه هر دانش‌آموز در مدت پنج روز یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که از این میان ۲۵۰ هزار تومان از دانش‌آموزان دریافت می‌شود از این رو در مجموع برای اعزام دختران ۳ میلیارد و ۶۱۵ میلیون و برای پسران ۲ میلیارد و ۱۰۶ میلیون و در مجموع با کم شدن میزان هزینه پرداختی دانش‌آموزان، ۵ میلیارد و ۷۲۱ میلیون هزینه می شود.

شناسایی دانش‌آموزان جامانده از تحصیل در استان 
در ادامه به طرح شهید محمودوند در رابطه با تعداد کودکان جامانده از تحصیل در کرمان اشاره شد، رضایی مدیر‌کل آموزش‌و‌پرورش در این رابطه گفت: تاکنون چهل روز از این طرح می‌گذرد که ۶ هزار و ۸۴۵ دانش‌آموز جامانده از تحصیل شناسایی شده است.

مدیر‌کل آموزش‌و‌پرورش بیان کرد: در این میان از مجموع کودکان بازمانده از تحصیل شناسایی شده در استان کرمان ۳۶۹ دانش‌آموز فوت کرده که متاسفانه اطلاعات آنها ثبت نشده است همچنین عده‌ای از این دانش‌آموزان ازدواج و عده‌ای نیز به سایر استان‌ها مهاجرت کرده‌اند.

انتهای خبر/پسند
  https://armanekerman.ir/vdciprazrt1apu2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما