تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۳
۰
plusresetminus
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

فعالیت مدارس برخی از مناطق استان غیرحضوری است

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به دلیل بارندگی‌ها امروز فعالیت آموزشی مدارس برخی از مناطق استان غیرحضوری برگزار می‌شود.
فعالیت مدارس برخی از مناطق استان غیرحضوری است
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ مهران باهری گفت: آموزش حضوری مدارس شهرستان رابر در تمامی دوره‌های تحصیلی به دلیل بارش برف و باران تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) پیگیری می‌شود.
 
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی آموزش حضوری مدارس شهرستان راور در تمامی دوره‌های تحصیلی به علت بارش شدید برف و باران خبر داد و افزود: آموزش در مدارس این شهرستان از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

باهری گفت: آموزش حضوری در پیش دبستانی‌ها و مدارس دوره ابتدایی شهرستان‌های رفسنجان و انار، شهر سرچشمه و منطقه نوق نیز تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند و تمامی دوره‌های تحصیلی مناطق سربنان و دشتخاک از توابع این شهرستان تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: لغو و یا تغییر ساعت آغاز آزمون‌های داخلی مدارس در شهرستان‌های راور و رابر با تصمیم شورای مدرسه خواهد بود.

انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcji8evvuqetyz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین