کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

فعالیت مدارس برخی از مناطق استان غیرحضوری است

28 دی 1401 ساعت 7:43

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به دلیل بارندگی‌ها امروز فعالیت آموزشی مدارس برخی از مناطق استان غیرحضوری برگزار می‌شود.


به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ مهران باهری گفت: آموزش حضوری مدارس شهرستان رابر در تمامی دوره‌های تحصیلی به دلیل بارش برف و باران تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) پیگیری می‌شود.
 

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی آموزش حضوری مدارس شهرستان راور در تمامی دوره‌های تحصیلی به علت بارش شدید برف و باران خبر داد و افزود: آموزش در مدارس این شهرستان از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

باهری گفت: آموزش حضوری در پیش دبستانی‌ها و مدارس دوره ابتدایی شهرستان‌های رفسنجان و انار، شهر سرچشمه و منطقه نوق نیز تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند و تمامی دوره‌های تحصیلی مناطق سربنان و دشتخاک از توابع این شهرستان تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: لغو و یا تغییر ساعت آغاز آزمون‌های داخلی مدارس در شهرستان‌های راور و رابر با تصمیم شورای مدرسه خواهد بود.

انتهای خبر/م


کد مطلب: 132051

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/132051/فعالیت-مدارس-برخی-مناطق-استان-غیرحضوری

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir