تاریخ انتشار :شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۸
۰
plusresetminus
مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خبر داد:

بانوی ۳۲ساله رفسنجانی نجات بخش زندگی ۳بیمار نیازمند عضو شد

بانوی ۳۲ ساله رفسنجانی به نام  فرشته جعفری  با اهدای اعضای بدن خود به سه بیمار نیازمند عضو، جان دوباره بخشید.
بانوی ۳۲ساله رفسنجانی نجات بخش زندگی ۳بیمار نیازمند عضو شد
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان  به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان زهرا عظیمی صبح امروز خبر داد: بانوی ۳۲ ساله رفسنجانی به نام فرشته جعفری  که دچار عارضه مغزی شده بود با اهدای سه عضو از بدن خود به بیماران نیازمند عضو، زندگی دوباره بخشید.

زهرا عظیمی توضیح داد: این بانوی جانبخش ۲۶ دی ماه به دلیل عارضه مغزی به اورژانس بیمارستان حضرت علی‌بن‌ابیطالب (ع) منتقل شد و علی رغم تلاش همکاران  ۲۸ دی ماه مرگ مغزی وی توسط تیم تشخیص و با اعلام خانواده این بانوی جانبخش که در زمان حیات آرزوی اهدای عضو و زندگی بخشیدن به هم نوعان داشته است صبح امروز؛ کبد و دوکلیه او برای اهدا به بیماران نیازمند عضو برداشت و به شیراز منتقل شد.

وی ضمن قدردانی از خانواده ایثارگر جعفری  اذعان کرد: به راستی آدم‌هایی هستند که برای جاودانگی به دنبال اکسیر نیستند و آن‌ها با هدیه دادن بخشی از خود به کالبدی دیگر؛ بقا و جاودانگی را باز تعریف می‌کنند.

مسئول اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان زحمت‌های همکاران خود در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) را یادآور شد و گفت: از همکاری پرسنل محترم آی‌سی‌یو یک، اتاق عمل و دکتر پاکزاد فوق تخصص بیهوشی (مسئول واحد پیوند) و پزشکان متخصصی که همکاری کردند تا این فرآیند مقدس به نتیجه برسد تشکر می‌کنم.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcgqx9qqak9wq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما