تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۴
۰
plusresetminus
مدیر نمایندگی میراث فرهنگی راور مطرح کرد؛

عدم رسیدگی مسئولان به میراث‌ فرهنگی راور

مدیر نمایندگی میراث‌‌ فرهنگی راور گفت: علی‌رغم زبان‌زد بودن راوری‌ها در استان و حضور فعال در همه صحنه‌ها، در بسیاری از حوزه‌ها شاهد کمترین رسیدگی از سوی مسئولین بوده‌ایم.
عدم رسیدگی مسئولان به میراث‌ فرهنگی راور
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ صبح امروز جلسه کارگروه میراث‌فرهنگی راور به منظور بررسی معضلات و مشکلات میراث‌فرهنگی این شهرستان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌وردی مشاور امور روحانیت و حوزه فرهنگی استاندار، جمعی از مسئولین، هنرمندان و فعالان گردشگری در سالن جلسات شهرداری راور برگزار شد. 

حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین الله‌وردی در این جلسه گفت: تقویت حرکت‌های مردمی و گردشگری فرصتی برای راهکارهای منسجم و مکتوب است تا از طریق مسئولین پیگیری شود.

الله‌وردی بیان کرد: هنر در خون بانوان راوری می‌باشد که باید با فراهم کردن زمینه مناسب و روحیه مطلوب از این هنر به درآمد‌زایی برسند.

وی در ادامه تصریح کرد: حمایت، هدایت و پشتیبانی از هنرمندان و نیروهای مردمی شعار اصلی ما در مسئولیت‌ها است. 

ایمان علوی رئیس میراث‌فرهنگی شهرستان اظهار کرد: مردم راور همیشه در استان زبان‌زد بوده و در همه صحنه‌ها حضور فعال داشته‌اند ولی در بسیاری از حوزه‌ها کمترین رسیدگی را از سوی مسئولین دیده‌ایم.

نخعی‌راد از فعالان حوزه گردشگری در این جلسه گفت: شهرستان راور پتانسیل‌های گردشگری و تاریخی زیادی دارد که این داشته‌ها به جای فرصت برای راور تبدیل به تهدید شده است.

نخعی‌راد در پایان بیان کرد: مطالبات ما در راستای استفاده بهتر از کویر و گندم بریان راور، تبدیل نمایندگی میراث‌فرهنگی به اداره میراث‌فرهنگی، تعیین مکان مناسب برای پیشرفت در زمینه صنایع‌دستی، قالی و... همچنان از مسئولین استانی ادامه خواهدداشت.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcjv8evxuqetvz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما