تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۴
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی رودبارجنوب خبر داد:

کشف ۲۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری در رودبارجنوب

فرمانده نیروی انتظامی رودبارجنوب از کشف ۱۸ قبضه سلاح جنگی در اجرای طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در رودبارجنوب خبرداد.
کشف ۲۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری در رودبارجنوب
ناصر کوهستانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی راه آرمان، درباره جزئیات اجرای طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در رودبارجنوب گفت:‌ در راستای افزایش سطح امنیت و جلوگیری از بروز جرایم در نقاط مختلف رودبارجنوب طی ۷۲ ساعت گذشته طرح جمع‌آوری و مقابله با سلاح و مهمات غیرمجاز در شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده نیروی انتظامی رودبارجنوب افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس اطلاعات رودبارجنوب با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به کشف هیجده قبضه سلاح جنگی، دو قبضه سلاح شکاری شدند.
 
کوهستانی با بیان اینکه دارندگان سلاح ها از عوامل نگهداری و قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح رودبارجنوب دستگیر شدند، گفت: متهمان دستگیری شده در جریان پی‌جوئی های انتظامی به جرم ارتکابی اعتراف کردند. متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. 
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودبارجنوب با بیان نقش غیر قابل انکار سلاح‌های غیرمجاز در بروز درگیری های مسلحانه و نا امنی در جامعه همچنین خطراتی که بکارگیری این سلاح ها در برخی مراسمات دارد، خاطر نشان کرد: حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس در چهارچوب قانون با این مسأله با جدیت برخورد می‌کند و از شهروندان انتظار داریم در صورت اطلاع از هر گونه اقدام در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای خبر/پ
 
 
https://armanekerman.ir/vdcirrazrt1apz2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما