تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۶
۰
plusresetminus
مجتبی مصباح مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمان در سفره یک روزه خود به فاریاب ضمن حضور در کارگروه اشتغال گفت: اعتبار یک میلیارد تومانی مشاغل خانگی این شهرستان به ۱/۵ برابر افزایش یافته است.
افزایش یک‌ونیم برابری اعتبار تسهیلات مشاغل خرد و خانگی در شهرستان فاریاب
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از فاریاب؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفری یک روزه به شهرستان فاریاب ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان در کارگروه اشتغال فاریاب شرکت کرد.

 مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کرمان در دیدار با امام‌جمعه شهرستان فاریاب گفت: هجمه‌ فرهنگی دشمنان ایران اسلامی فرهنگ کار کشور را هدف قرار داده است و ائمه جمعه و‌ جماعات در پیشگیری از آسیب‌های این هجمه نقش مهمی دارند.

مجتبی مصباح در این دیدار با اشاره به گسترگی و‌ تنوع وظایف این اداره کل گفت : در رابطه با فرهنگ کار با هجمه فرهنگی دشمان اسلام مواجه شده ایم، آنها داشته‌ها و‌ سرمایه‌های مردم را مانند خانواده ، حجاب و عفاف و حتی فرهنگ کار مورد حمله قرار داده‌اند تا در هجمه به فرهنگ کار، نیروی جوان ایرانی را ناکارآمد کنند.



 امام جمعه فاریاب نیز در این جلسه با تأکید بر انجام کارهای فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ کار گفت : وضعیت زیر ساخت اداری این شهرستان مناسب نیست ‌.

عباس گروهی خواستار پرداخت تسهیلات  بیشتری در عرصه اشتغال‌زایی بیشتری برای این  شهرستان شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمان در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان فاریاب حضور یافت و خبر داد: اعتبار یک میلیارد تومانی مشاغل خانگی این شهرستان به ۱/۵ برابر افزایش یافته است.

مجتبی مصباح مهمترین کارگروه شهرستان‌ها را کارگروه اشتغال عنوان کرد و گفت: تکمیل زنجیره ارزش در تولیدات شهرستان‌های جنوبی استان از اولویت‌های اجرای طرح مشاغل خردوخانگی است.

وی اظهار کرد: کارگروه اشتغال شهرستان‌ها وظیفه راهبری اشتغال و سیاستگذاری اشتغال شهرستان‌ها را بر عهده دارد و این اداره کل آمادگی دارد تا نسبت به حمایت از طرح‌های مناسب اشتغال‌زا اقدام کند.

مدیرکل تعاون کار‌ و رفاه اجتماعی افزود : ۶۹ درصد تعهد اشتغال این شهرستان محقق شده است، میانگین صحت سنجی اشتغال استان کرمان هشتاد درصد است اما باید در حوزه اشتغال شهرستان فاریاب تلاش بیشتری صورت بگیرد .

وی در پایان بر صدور مجوز و تشکیل یک‌ مرکز کاریابی غیر دولتی در این شهرستان تأکید کرد .

در پایان سفر یک روزه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با خانواده معظم شهید والامقام شهید حسین تاجیک دیدار کرد.


مجتبی مصباح در دیدار با مادر شهید تاجیک با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و زنده نگاه داشتن یاد و‌ خاطرات شهدای والامقام، گفت : زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و گام برداشتن در راستای آرمان‌های شهدا وظیفه ما و همه مسؤلان است .



شایان ذکر است؛ شهید بزرگوار حسین تاجیک فرمانده گردان 415 کربلا، متولد سال 1342 است که در سال 1365 و در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.



انتهای پیام/ م.ق  https://armanekerman.ir/vdcbs5b85rhbf8p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما