تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
۰
plusresetminus
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان پاسخ داد:

چرایی تعطیلی برخی پمپ بنزین‌های شهر کرمان

مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان گفت: عدم مراجعه به موقع ناوگان و سرما سبب شد که برخی جایگاه‌های سوخت‌رسانی با توقف چند ساعته شروع به‌کار کنند.
چرایی تعطیلی برخی پمپ بنزین‌های شهر کرمان
به گزارش «راه آرمان» در هفته‌های اخیر شاهد تعطیلی چند ساعته برخی جایگاه‌های سوخت‌رسانی در شهر کرمان بودیم.
 
تا آنجا‌ که مخاطبان «راه آرمان» با ارسال پیام‌هایی خواستار بررسی دلیل و چرایی تاخیر سوخت‌رسانی برخی جایگاه‌ها شهر شدند.
 
زینب یکی از مخاطبان این پایگاه خبری، صبح امروز با ارسال پیامی بیان کرد: از صبح امروز به سه جایگاه پمپ بنزین مراجعه کردم اما هیچ‌کدام فعالیت نمی‌کنند، چرا؟

علی رستمی نیز با برقراری تماس به این پایگاه خبری گفت: از هفته گذشته تاکنون برخی جایگاه‌های سوخت کار نمی‌کنند و برخی نیز صف‌های بسیار طولانی دارند؛ لطفا پیگیری کنید.

سید باقر نورالدینی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» در این رابطه گفت: به دلیل پیک سرما در شهرهای شمالی میزان مصرف گاز افزایش داشت تا جایی که مصرف سوخت نیروگاه‌ها کمتر شد و از طرفی نیروگاه‌ها مصرف سوخت مایع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها سبب درگیری ناوگان به این بخش شد در نتیجه برخی جایگاه‌های سوخت در برخی از ساعات روز با تاخیر شروع به کار کنند.
 
نورالدینی تاکید کرد: سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها و نفت سفید خانوارها در این فصل از سال باعث شد بخشی از ناوگان سوخت‌رسانی در این حوزه مشغول به فعالیت شود از این رو برخی از جایگاه‌های سوخت توقف یک الی دو ساعته داشتند.
 
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان ادامه داد: به دلیل سرمای هوا در این چند روز، برخی مسیرها و خروجی‌های شهر از جمله کرمان به سمت جنوب‌شرق، یخبندان بود بنابراین تردد ناوگان سوخت‌رسانی به آرامی انجام می‌شد تا شرایط جاده‌ای مطلوب حاصل شود.
 
وی توضیح داد: در شرایط کنونی میزان ارسال فرآورده متناسب با مصرف کلی است، همچنین از نظر موجودی فرآورده و ناوگان تامین کننده سوخت تاکنون مشکلی نداشته‌ایم، ضمن این‌که هیچ افزایش قیمتی در دستور کار نیست.
 
نورالدینی عنوان کرد: به دلیل اختلاف نرخ قیمت بنزین در بخش‌هایی از حوزه‌های مرزی استان کرمان با استان‌های مرزی شاهد مصرف نامتعارف سوخت هستیم از این رو برخی افراد سودجو که منافع ملی برایشان مهم نیست، قاچاق سوخت انجام می‌دهند که سبب افزایش مصرف سوخت و در نتیجه باعث می‌شود میزان سوخت‌رسانی افزایش یابد.
 
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان تاکید کرد: در انبارهای نفت با کمبود فرآورده مواجه نبوده و نیستیم بلکه مراجعه ناوگان باتوجه به شرایط سرما با سرعت کمتری انجام می‌شود.
 
وی در پایان گفت: پیک سرمای این چند روز باعث شده بود که مراجعه برخی ناوگان کم شود ازین رو عدم مراجعه به موقع ناوگان و سرما سبب شد که برخی جایگاه‌ها با توقف چند ساعته شروع به‌کار کنند.
انتهای خبر/پسند

  https://armanekerman.ir/vdcft0dyvw6dmya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین