کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیش از ظهر امروز برگزار شد؛

اجلاسیه نماز در شهرستان قلعه‌گنج

4 بهمن 1401 ساعت 19:05

صبح امروز اجلاسیه نماز با حضور حجت الاسلام و المسلمین مظفری نایب رییس ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام والمسلمین احمدی‌نیک امام‌جمعه شهرستان قلعه‌گنج، مدیران و معلمان پرورشی شهرستان قلعه گنج برگزار شد.


به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه «راه‌آرمان»؛ پیش از ظهر امروز اجلاسیه نماز در شهرستان قلعه‌گنج برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی‌نیک با اشاره به اولین وظیفه شرعی بندگان در نمازگزاری ، پیرامون بسترسازی جامعه و تمرکز بر آماده‌سازی تمام ظرفیت‌ها در راستای اقامه نماز گفت : اهتمام جدی تمام معلمان و مربیان در کنار سایر دستگاه‌های ذی‌ربط بر برگزاری نماز جماعت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد اقامه نماز در شهرستان قلعه‌گنج می‌باشد. 

 
حجت الاسلام و المسلمین مظفری نایب رییس ستاد اقامه نماز استان کرمان با تشریح دو سر فصل از محورهای برنامه اقامه نماز، گفت: باید به انتخاب حکیمانه خداوند یعنی طریق ارتباط با او با نماز سربنهیم، چرا که انسان نمازگزار از تیر‌رس شیطان محفوظ می‌ماند .
 
نایب رییس ستاد اقامه نماز استان کرمان با اشاره به وسعت تأثیر مربیان پرورشی و معلمان در پیاده‌سازی آداب نماز در تمام سطوح سنی جامعه، اشاعه این فضیلت الهی را مستلزم دغدغه مندی و اهتمام جدی مربیان و معلمان دانست .
 
در پایان مراسم با حضور مدعوین مراسم و مسئولام از فعالان نماز جماعت مدارس و بهترین هیئت مذهبی مدارس تجلیل بعمل آمد.انتهای پیام/سنجری


کد مطلب: 132163

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/132163/اجلاسیه-نماز-شهرستان-قلعه-گنج

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir