تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۵
۰
plusresetminus
پیش از ظهر امروز برگزار شد؛

اجلاسیه نماز در شهرستان قلعه‌گنج

صبح امروز اجلاسیه نماز با حضور حجت الاسلام و المسلمین مظفری نایب رییس ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام والمسلمین احمدی‌نیک امام‌جمعه شهرستان قلعه‌گنج، مدیران و معلمان پرورشی شهرستان قلعه گنج برگزار شد.
اجلاسیه نماز در شهرستان قلعه‌گنج
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه «راه‌آرمان»؛ پیش از ظهر امروز اجلاسیه نماز در شهرستان قلعه‌گنج برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی‌نیک با اشاره به اولین وظیفه شرعی بندگان در نمازگزاری ، پیرامون بسترسازی جامعه و تمرکز بر آماده‌سازی تمام ظرفیت‌ها در راستای اقامه نماز گفت : اهتمام جدی تمام معلمان و مربیان در کنار سایر دستگاه‌های ذی‌ربط بر برگزاری نماز جماعت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد اقامه نماز در شهرستان قلعه‌گنج می‌باشد. 
 
حجت الاسلام و المسلمین مظفری نایب رییس ستاد اقامه نماز استان کرمان با تشریح دو سر فصل از محورهای برنامه اقامه نماز، گفت: باید به انتخاب حکیمانه خداوند یعنی طریق ارتباط با او با نماز سربنهیم، چرا که انسان نمازگزار از تیر‌رس شیطان محفوظ می‌ماند .
 
نایب رییس ستاد اقامه نماز استان کرمان با اشاره به وسعت تأثیر مربیان پرورشی و معلمان در پیاده‌سازی آداب نماز در تمام سطوح سنی جامعه، اشاعه این فضیلت الهی را مستلزم دغدغه مندی و اهتمام جدی مربیان و معلمان دانست .
 
در پایان مراسم با حضور مدعوین مراسم و مسئولام از فعالان نماز جماعت مدارس و بهترین هیئت مذهبی مدارس تجلیل بعمل آمد.انتهای پیام/سنجری
https://armanekerman.ir/vdcd9x0fsyt0sf6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما