کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان بم:

قاتل تبعه افغانستانی در بم دستگیر شد

4 بهمن 1401 ساعت 22:47

فرمانده انتظامی شهرستان بم از شناسایی قاتل فراری یک تبعه افغان پس از گذشت یک سال از زمان قتل در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.


به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ به نقل از روابط عمومی پلیس کرمان سرهنگ یوسف سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: طی سال ۱۴۰۰ در پی وقوع نزاع دسته جمعی ناشی از اختلاف شخصی بین تعدادی از اتباع افغانستانی در شهر کرج که قتل ۲ نفر از این اتباع را در پی داشت، با پیگیرهای پلیس آگاهی کرج  یکی از عاملان مشارکت کننده در قتل کمتر از ۴۸ ساعت در تهران دستگیر شد.

وی افزود: در ادامه دیگر عاملان این قتل به شرق کشور متواری شده و با پنهان کردن هویت واقعی خود به صورت مخفیانه در یک مکان مشغول به کار می شوند اما با این وجود همچنان روند پیجویی‌های پلیسی برای دستگیری این افراد ادامه می یابد و در نهایت با پیجویی‌های پلیس آگاهی بم اخباری مبنی بر مخفی شدن متهمان در یکی از نقاط این شهر به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بم بیان کرد: با توجه به نامشخص بودن مخفیگاه قاتل در شهرستان، تیمی از ماموران مجرب پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و با انجام یک سری تحقیقات تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را پس از یک سال فرار به همراه هم دستش دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه این قاتل حتی یک درصد هم احتمال دستگیری اش را متصور نبود، گفت: پلیس علیرغم به درازا کشیدن روند پیجویی و کشف جرایم تا شناسایی و دستگیری مجرمان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای خبر/ تاج الدینی


کد مطلب: 132164

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/132164/قاتل-تبعه-افغانستانی-بم-دستگیر

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir