کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره آموزش و پرورش راین:

شورای دانش آموزی نماد مشارکت و مسئولیت پذیری است

5 بهمن 1401 ساعت 10:56

رئیس اداره آموزش و پرورش راین گفت: شورای دانش آموزی نماد مشارکت و مسئولیت پذیری است.


 به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش راین؛ حمدالله رحیمی نژاد  طی سخنانی با بیان اینکه شورای دانش‌آموزی، نماد مشارکت و تمرین مسئولیت‌پذیری است، اظهار کرد: دانش‌آموزان از هم‌ اکنون مسئولیت‌پذیری و خودباوری را تمرین می‌کنند و این شورا می‌تواند بازوی مشورتی خوبی برای کادر اجرایی مدارس باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش راین با اشاره به اهداف شورای دانش‌آموزی اظهار کرد: از جمله این اهداف آماده‌سازی دانش‌آموزان برای جامعه‌پذیری، تمرین و تحقق مشارکت اجتماعی، ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری و تمرین کار تیمی، ایجاد حسّ رقابت در بین دانش‌آموزان، شناسایی نقاط قوت و ضعف مدرسه از دید دانش‌آموزان، تقویت بنیه اندیشه‌ورزی و همسوسازی دانش‌آموزان با سیاست‌های مدیریت مدارس است.

وی تصریح کرد: شوراهای دانش‌آموزی علاوه بر اهداف و وظایفی که به آن‌ها سپرده شده، می‌توانند اقدامات ابتکاری و خلاقانه‌ای هم در سطح مدارس داشته باشند.

شایان ذکر است در ادامه جلسه معاون پرورشی و مشاور جوان آموزش و پرورش راین نیز مطالبی را بیان نموده و رؤسای شوراهای دانش آموزی هم به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

بر پایه این گزارش جلسه هم اندیشی رؤسای شوراهای دانش آموزی مدارس منطقه راین با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، معاون پرورشی و جمعی از کارشناسان و رؤسای شوراهای دانش آموزی مدارس در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش راین برگزار شد.


انتهای خبر/ تاج الدینی


کد مطلب: 132175

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/132175/شورای-دانش-آموزی-نماد-مشارکت-مسئولیت-پذیری

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir