کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر میراث‌ فرهنگی و گردشگری شهرستان بافت:

جشنواره آدم برفی در گوغر بافت برگزار می شود

5 بهمن 1401 ساعت 11:58

مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی بافت گفت: جشنواره آدم برفی در بهمن‌ ماه جاری در منطقه گوغر برگزار می‌شود.


به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان بافت، گفت: جشنواره آدم برفی به زودی در منطقه گوغر این شهرستان برگزار می‌شود.

علی نجفی‌نژاد اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان بافت دارای طبیعتی کوهستانی است و یکی از مرتفع‌ترین شهرهای ایران به شمار می‌رود بنابراین هرساله در ایام زمستان میزبان تعداد زیادی از گردشگران و مردم  شهرستان‌ها و استان‌های همجوار است که این اتفاق می‌تواند این شهرستان را به یکی از قطب‌های گردشگری زمستانی در کشور تبدیل کند.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت افزود: در دی‌ماه سال‌جاری بر اثر بارش‌های فراوان برف در ارتفاعات و نوار شمالی این شهرستان بیش از ۲۰ هزار نفر به منطقه گوغر و سایر مناطق این شهرستان سفر کردند.

او ادامه داد: جشنواره آدم برفی به زودی و در بهمن‌ماه جاری با همکاری دستگاه‌های مرتبط در منطقه گوغر برگزار می‌شود و امیدواریم این جشنواره شروعی برای اجرای برنامه‌های زمستانی به منظور رونق گردشگری زمستانی در شهرستان بافت باشد.

نجفی‌نژاد خاطرنشان کرد: با رونق گرفتن این نوع گردشگری بدون شک سرمایه‌گذاران به صورت خود جوش برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری اعلام آمادگی خواهند کرد و اداره‌کل میراث‌فرهنگی و دیگر دست‌اندرکاران هم در این زمینه همکاری لازم را خواهند داشت.


انتهای پیام/د.طهماسبی
 


کد مطلب: 132193

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/132193/جشنواره-آدم-برفی-گوغر-بافت-برگزار-می-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir