تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۸
۰
plusresetminus
مدیر میراث‌ فرهنگی و گردشگری شهرستان بافت:

جشنواره آدم برفی در گوغر بافت برگزار می شود

مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی بافت گفت: جشنواره آدم برفی در بهمن‌ ماه جاری در منطقه گوغر برگزار می‌شود.
جشنواره آدم برفی در گوغر بافت برگزار می شود
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان بافت، گفت: جشنواره آدم برفی به زودی در منطقه گوغر این شهرستان برگزار می‌شود.

علی نجفی‌نژاد اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان بافت دارای طبیعتی کوهستانی است و یکی از مرتفع‌ترین شهرهای ایران به شمار می‌رود بنابراین هرساله در ایام زمستان میزبان تعداد زیادی از گردشگران و مردم  شهرستان‌ها و استان‌های همجوار است که این اتفاق می‌تواند این شهرستان را به یکی از قطب‌های گردشگری زمستانی در کشور تبدیل کند.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت افزود: در دی‌ماه سال‌جاری بر اثر بارش‌های فراوان برف در ارتفاعات و نوار شمالی این شهرستان بیش از ۲۰ هزار نفر به منطقه گوغر و سایر مناطق این شهرستان سفر کردند.

او ادامه داد: جشنواره آدم برفی به زودی و در بهمن‌ماه جاری با همکاری دستگاه‌های مرتبط در منطقه گوغر برگزار می‌شود و امیدواریم این جشنواره شروعی برای اجرای برنامه‌های زمستانی به منظور رونق گردشگری زمستانی در شهرستان بافت باشد.

نجفی‌نژاد خاطرنشان کرد: با رونق گرفتن این نوع گردشگری بدون شک سرمایه‌گذاران به صورت خود جوش برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری اعلام آمادگی خواهند کرد و اداره‌کل میراث‌فرهنگی و دیگر دست‌اندرکاران هم در این زمینه همکاری لازم را خواهند داشت.


انتهای پیام/د.طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdcgyx9qwak9wq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین