تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۰
۰
plusresetminus
در آستانه دهه فجر کاربران کرمانی در توئیتر به پیشرفت‌های شهر کرمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.
از پیشرفت در تعداد پروازهای فرودگاه کرمان تا آبادانی مکان‌های تاریخی
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر کرمانی‌ها در شبکه اجتماعی توئیتر به پیشرفت‌های شهر کرمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با هشتگ‌های #ایران_ما و #کرمان_ما پرداختند که برخی از این توئیت‌ها را در زیر می‌خوانیم.

عالیه صالحی یکی از کاربران شبکه اجتماعی به پیشرفت‌ها و توانمندی شهر کرمان اشاره کرد و در یک توئیت بیان کرد که 15 درصد از تولید گل محمدی جهان در #کرمان_ما تولید می‌شود. 


 کاربر دیگری به نام sirgan._.2021 با اشاره به شهر سیرجان، آن را شهر نور لقب داد که البته این روشنایی را از برکات انقلاب اسلامی دانست.

سمیه ناصری هم به معادن شهر رفسنجان اشاره کرد که حالا بهره‌بری از آن به همت مردم بعد از انقلاب اسلامی سبب شده بزرگترین معدن مس ایران به شمار آید.

کاربر abolfazl در توئیتی به آباد شدن بناهای تاریخی شهر کرمان بعد از انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد این بناها بعد از انقلاب اسلامی است که مرمت شده‌اند و حالا جایگاه واقعی خود را پیدا کرده‌اند.

اما فاطمه خانم به محرومیت جنوب استان کرمان اشاره کرد و در توئیتی نوشت: جنوب #کرمان_ما در دوران قبل از انقلاب شرایط بسیار نامطلوبی داشت، بیشتر مردم کپرنشین بودند اما بعد از پیروزی انقلاب با همت نهادهای انقلابی ۹۰ درصد کپرهای جنوب کرمان حذف شدند و به جای آن‌ها خانه‌های مستحکم بنا شد.


کاربر ماه ثنا، با نمایش عکس از امام‌زاده محمد صالح(ع) شهرستان انار در دو دوره قبل و بعد از انقلاب، به آبادانی زیارتگاه‌ها بعد از انقلاب پرداخت.

کاربر نعیم اما به زیبایی پیشرفت کرمان بعد از انقلاب اسلامی را به رخ کشید و توضیح داد که فرودگاه کرمان در سال ۱۳۰۵ افتتاح شد اما تا سال ۵۶ فقط ۲۶۰ پرواز و تنها توسط یک ایرلاین در آن انجام شد.

اما اکنون ۱۶ ایرلاین هر دو هفته این مقدار پرواز را در ۱۱خط داخلی و خارجی انجام می‌دهند؛ #کرمان_ما جایی است که پیشرفت در آن متوقف نمی‌شود.

کاربر مردای به تولید مفتول در مجتمع مس سرچشمه اشاره کرد و توضیح داد که مفتول تولیدی در مس سرچشمه در بازارهای داخلی و بین‌المللی مشتری مناسبی دارد.



کاربر دیگری به نام ms.irannezhad اما به تعداد معادن شهر سیرجان پرداخت و فعالیت بیش از ۲۰ معدن در سیرجان را لطف انقلاب اسلامی دانست.


انتهای خبر/پسند https://armanekerman.ir/vdchwinzk23nxzd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین