تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۷
۰
plusresetminus
فرماندار ریگان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خدمات ارزنده ای را در شهرستان انجام داده است، عنوان کرد: رفع محرومیت از چهره روستاهای شهرستان ریگان از جمله خدمات ارزنده‌ای است که سپاه در شهرستان انجام داده است.
سپاه خدمات ارزنده ای را در ریگان انجام داده است
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان، مراد آبیار امروز به همراه اعضای شورای اداری و سران طوایف با حضور در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان، ضمن محکومیت اتحادیه اروپا بر لزوم پشتیبانی مردم از سپاه که حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب را درپی دارد، تاکید کرد.
 
فرماندار ریگان تصریح کرد: مردم با تمام قوا در حفظ این قوای انتظامی فعال هستند و از آن‌ها پشتیبانی می کنند.
 
وی افزود: بدون شک محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان مردم منطقه و گسترش روزافزون استقبال از دستاوردهای آن برای امنیت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، زمینه‌ساز افزایش بغض و کینه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به این نهاد مقدس شده است.
 
آبیار عنوان کرد: رشادت‌های پاسداران از جان گذشته در راه مبارزه با تروریسم و دفاع از حق مظلومان بر تمامی جهانیان مبرهن است و پارلمان اروپا با این اقدام، چهره‌ دیگری از فتنه جویی را از میان هزاران چهره دیگر خود نشان داد.
 
فرماندار ریگان با بیان اینکه تحریم هر نهاد و فردی از سوی غرب سبب محبوبیت آ‌ن‌ها در بین مردم می‌شود، افزود: امروز نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مقتدرتر از همیشه در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند و در برخورد با متخاصم ذره‌ای تعلل نخواهند کرد.
 
وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ریگان، خدمات ارزنده‌ای را در شهرستان انجام داده است، عنوان کرد: رفع محرومیت از چهره روستاهای شهرستان ریگان از جمله خدمات ارزنده ای است که سپاه در شهرستان انجام داده است.
 
انتهای پیام/د
https://armanekerman.ir/vdcdfx0f5yt0sx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما