تاریخ انتشار :شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۹
۰
plusresetminus
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رفسنجان:

دستاوردهای انقلاب در رفسنجان به نمایش گذاشته می‌شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: دستاوردهای انقلاب در رفسنجان به نمایش گذاشته می‌شود.
دستاوردهای انقلاب در رفسنجان به نمایش گذاشته می‌شود
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ محمدعلی ضیاء الدینی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: دیده‌بان کشتی انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای هستند که با تدابیر خود موانعی که در راه انقلاب است را تذکر می‌دهند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رفسنجان با اشاره به اینکه تمامی مباحث اتاق فکر آمریکا به مسائل داخلی کشور ما معطوف شده است، بیان کرد: رهبر انقلاب در فرمایشات اخیر خود به این موضوع تاکید داشتند که دشمن بر این است که ایام دهه فجر امسال را کتمان و یا کمرنگ جلوه نماید.

وی افزود: این موضوع باعث شده که بحث جهاد تبیین که رهبر انقلاب به آن تاکید دارند ضرورت بیشتری پیدا کند هم چنین در ادامه جهاد خدمت رسانی و جهاد امید آفرینی هم باید مد نظر قرار گیرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رفسنجان بیان کرد: وحدت مسئولین در ایام دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند نقطه عطفی برای پایداری و بقای انقلاب داشته باشد.

وی افزود: امسال به واسطه حساسیت‌هایی که وجود دارد برنامه‌های دهه فجر باید باشکوه‌تر و جدیت خاصی برگزار شود.

ضیاالدینی خاطرنشان کرد: در دهه فجر دستاوردهای انقلاب در رفسنجان با برپایی نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: مستند و کلیپ «روایت محله» دستاوردهای هر محله از اول انقلاب تا کنون با همکاری پایگاه‌های بسیج محلات از جمله برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر انجام می‌شود.

ضاالدینی بیان کرد: همه مسئولین با همکاری خانه مطبوعات و بسیج رسانه کلیپ یا موشن در خصوص دستاوردهای انقلاب اداره و ارگان مورد نظر را تدوین، منتشر و رسانه‌ای نمایند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رفسنجان بر پررنگ تر برگزاری کردن برنامه‌های دهه فجر و حضور مردم در راهپیمایی تاکید کرد و گفت: غبارویی گلزار شهدای انقلاب، تجلیل از خانواده شهدای انقلاب، برگزاری جشن انقلاب در مساجد، روستاها و محلات و راه اندازی موکب‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن را از جمله برنامه‌های ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcdxx0f9yt0sx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما