تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۶
۰
plusresetminus
در جلسه برنامه ریزی دهه فجر منوجان عنوان شد؛

دستاوردهای نظام و انقلاب باید برای نسل جوان بازگو شود

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری ایام الله دهه فجر شهرستان منوجان در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
دستاوردهای نظام و انقلاب باید برای نسل جوان بازگو شود
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ظهر امروزجلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری ایام الله دهه فجر در شهرستان منوجان با ریاست سراجی فرماندار شهرستان منوجان و با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و مسئولین اداری و انتظامی این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان منوجان در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن دهه ایام الله فجر گفت: از ستاد دهه مبارک فجر که در راه اعتلای فرهنگ ایران عزیز تلاش می‌نمایند تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام و المسلمین رضوانی امام جمعه منوجان افزود: علی‌رغم همه مشکلات امیدواریم دهه شاد و نورانی را برای ملت عزیز رقم زنیم و مردم به عنوان ولی نعمت ما باید در جریان فعالیت‌های مسئولین قرار گرفته و خدمات دولت باید به اطلاع عموم مردم برسد.

سراجی فرماندار شهرستان منوجان اقدام تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط اتحادیه اروپا را نشانه ناتوانی غرب در مقابله با انقلاب قدرتمند ایران اسلامی و بخشی از جنگ ترکیبی دشمن برعلیه نظام دانست و آن را محکوم کرد. 

 فرماندار منوجان اظهار داشت : دشمن به شدت در اجرای برنامه جداسازی مردم از حکومت ناکام مانده، لذا هم و غم خود را بر سیاه نمایی اوضاع ایران گذاشته است.

وی افزود : توجه به مقوله جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف و به ویژه در حوزه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد و باید دستاورد های نظام و انقلاب را برای مردم، خصوصا نسل جوان که زمان رژیم گذشته را درک نکرده، بازگو کنیم.

سراجی فرماندار شهرستان منوجان گفت : باتوجه به فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، مسئول کمیته‌ها با همکاری و همفکری و برنامه‌ریزی دقیق در اجرای مراسمات و فضاسازی با هدف نشاط اجتماعی و آگاه‌سازی مردم از اقدامات دولت اقدام نمایند.

گفتنی است، در اين جلسه برنامه ريزي‌های لازم جهت انجام هرچه باشکوه تر مراسمات دهه ي فجر صورت پذيرفت و وظایف محوله به مسئولين کميته‌هاي ١٢ گانه مشخص و ابلاغ گرديد.

انتهای خبر/محمدی https://armanekerman.ir/vdch6inzk23nxid.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما