تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۳۰
۰
plusresetminus
همراه با شهدای دیار کریمان؛

وصیت‌نامه شهید محمود پایدار

در بخشی از وصیت‌نامه شهید محمود پایدار آمده است: قدردان این جمهوری اسلامی باشید.
وصیت‌نامه شهید محمود پایدار

به گزارش پایگاه خبری راه آرمان؛ متن وصیتنامه شهید محمود پایدار به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم.

 پس از حمد و ثنای خداوند تبارک و تعالی و درود بر رسولش خاتم النبیین محمد(ص) و اهل طهارت و عصمت  و بر جمیع پیغمبران و رسولان و ملائکه قرب خداوندی و شهیدان و صالحان، این چند جمله که در این برگ ذکر می شود، از بنده ای که امیدش به عفو و رحمت خداوند تعالی است. به حمدالله در حال صحت و سلامت بدن و عقل.

 

 لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم و هو حسبی اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و علی ولی الله و ائمه معصومین علیهم السلام من ولده والحسن والحسین و علی بن حسین و محمد بن علی و جعفر بن محمد و موسی بن جعفر و علی بن موسی و محمد بن علی و علی بن محمد و حسن بن علی و خلف الصالح المهدی (عج).

 

ایمان به روز قیامت که غیر از جهان زودگذر، زندگانی ابدی هست و خداوند همه خلایق را برای حساب روز قیامت جمع خواهد کرد. خداوند عادل هست اگر بنگری در آفرینش مخلوقات عدل او را می بینیم و او هیچگاه زمین را از حجت خالی نخواهد کرد. حجت او در زمین حجه بن الحسن است و امروز در زمان غیبت او حضرت آیت الله سید روح الله الموسوی خمینی است.

 

خداوندا! تو گواهی که آنچه می کنیم برای رضای اوست. اگر عملیاتی را برای آزادسازی قسمتی از سرزمین اسلام شروع می کنیم به اذن نایب حجت ذات توست. می فرماید هر جا که باید دفاع کرد [یا]باید پیشروی کرد.

 

 پدرم! خداوند از برای تو فرزندی مقرر داشته که در انجام وظایفش کوتاهی نمود. مرا حلال نمایید در پیشگاه خداود تبارک و تعالی [و بگویید]: خداوندا! حلال نمودم فرزندم محمود را. باشد که مورد رحمت خداوند قرار گیرد.

 

مادرم [نیز] از برای تو حقوقی بر من مقرر داشته بود که از انجام آن کوتاهی نمودم.  مرا در پیشگاه خداوند تبارک وتعالی حلال نما.

برادران
و خواهران! شما نیز بر من حقی داشتید. انشاالله تعالی شما نیز این بنده خداوند را حلال خواهید نمود و مرا دعا کنید.

 

 یک جمله باب الذکر بگویم به خانواده ام: طاعت و بندگی خداوند را به جا آورید و از او بترسید. از آنچه او حرام کرده دوری گزینید. آنچه او وظیفه شما قرار داده انجام دهید. دل به این دنیای فانی نبندید که جایگاه شما سرای دیگر است. هم چنان که پدران و گذشتگان شما رفتند و به فردایتان سخت بیندیشید آن فردایی که هنگام به پاشدن، هر که به فکر خودش است. توشه بردارید [تا در] دنیای فردا رستگار شوید. فرداست که ذره ذره حساب می کنند. نمازتان را سبک نشمارید و روزه تان را بگیرید و اموال خدا را در میان اموال خود اگر هست، بدهید. خودتان بروید و احکام اسلام را یاد بگیرید و عمل کنید و دیگران را توصیه نمایید.

 

 قدردان این جمهوری اسلامی باشید. این جمهوری از برکت نایب امام و خون شهدا است و این رحمت خداوند است. توجه کنید آنچه عمل می کنید [مورد رضایت] نایب امام زمان سلام الله علیه باشد.

 

خواهران و برادران! قدردان نعمت های خداوند باشید. شما باید از همین سن شکر نعمت کنید. با توکل بر خداوند تبارک و تعالی راه رضای او را بپیمائید و دیگران را به این راه بخوانید.

 

مرا هم در پیشگاه خداوند دعا کنید و از آنچه از دستتان بر می آید دعا و طلب بخشش از خداوند و اداء حقوق دیگران که به گردن من است برای من بفرستید و از اقوام که حقی بر گردن این بنده خدا دارند می خواهم مرا حلال نمائید.   برادران ایمانی که خداوند بین ما حقوقی مقرر داشته که این حقیر در اداره آن حقوق بر خودم کوتاهی نمودم که اگر خواستید برای رضای خداوند این بنده اش را حلال نماید. از دعای خیرتان در حق این حقیر کوتاهی ننمائید و از خداوند منان طلب بخشش نمایند.


انتهای خبر/  https://armanekerman.ir/vdcjo8evmuqet8z.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین