تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۲
۰
plusresetminus
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد:

برگزاری بیش از ۵ هزار برنامه فرهنگی و هنری در استان در دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در ایام دهه فجر در سطح استان بیش از ۵ هزار برنامه خواهیم داشت.
برگزاری بیش از ۵ هزار برنامه فرهنگی و هنری در استان در دهه فجر
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ حسین انجم‌شعاع پیش از ظهر امروز در نشست خبری گرامی‌داشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب به تمام معنا و همه جانبه بود، انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بود، گفت: انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی بود به دلیل اینکه مردم ایران، مردمی مسلمان، دین‌باور، معتقد به اسلام و ولایت بوده و هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب سیاسی و اجتماعی بود؛ ایران
در طول تاریخ همواره کشور قدرتمند بوده و در زمان قاجار و پهلوی می‌خواستند قدرت، اقتدار و عظمت ایران را از بین ببرند و ایران به واسطه حکومت نالایق به نوکر غرب و آمریکا تبدیل شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب اقتصادی بود؛ در گذشته ایران را به کشور مصرف کننده تبدیل کرده بودند و مردم ما اجازه پیشرفت نداشتند؛ اما بعد از انقلاب ما در همه زمینه‌ها رشد و پیشرفت کردیم و این در حالی رخ داد که بعد از انقلاب به دلیل ماهیت انقلاب، دشمنان زیادی داشتیم و پیشرفت ایران علی‌رغم دشمنی‌ها، تحریم‌ها، جنگ ترکیبی و شناختی انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال متوقف نبوده و بسیار پویا بوده است.

انجم‌شعاع با تأکید بر اینکه ما باید با بیان دستاوردها مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی امیدوار کنیم، عنوان کرد: مردم در طول ۴۴ سال پای نظام انقلاب ولایت اعتقادات و ارزش‌ها ایستاده‌اند و دفاع کرده‌اند؛ ایثارگری‌ها، رشادت‌ها، تحمل سختی و مشکلات متعدد در ایران در تاریخ بی‌نظیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ابراز کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی، ظرفیت بزرگ و فرصتی است که پیشرفت‌ها را در قالب‌های مختلف بیان کنیم، چرا که جنگ روایت‌ها شدید است و باید در این زمینه تلاش کرده و وحدت در جامعه اسلامی را تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ کمیته در ستاد دهه فجر استان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: در سطح شهر کرمان در ایام دهه فجر بیش از هزار برنامه فرهنگی و هنری در مساجد و هیات‌ها برگزار می‌شود و در سطح استان نیز بیش از ۵ هزار برنامه خواهیم داشت.

انجم شعاع تصریح کرد: برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ششم بهمن ماه با برنامه کمیته همیاری آغاز شده است، امشب برنامه همایش طلایه داران به همت سازمان تبلیغات اسلامی با حضور روحانیون برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان در ساعت هشت صبح در روز دوازدهم بهمن ماه انجام می‌شود که این برنامه به صورت ویژه در شهر کرمان در مدرسه پسرانه شاهد ناحیه دو با حضور مسئولان استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری رژه موتوری، نواختن زنگ انقلاب در محل واحدهای صنعتی و معدنی، برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در محل گلزار شهدا کرمان، جشن سالروز ورود امام خمینی(ره) روز دوازدهم بهمن ماه در سالن شهدا کارگر با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم، نور افشانی شب ۲۲ بهمن در سراسر استان و در شهر کرمان در میدان خواجو از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

انجم شعاع گفت: مصاحبه با اندیشمندان کشورهایی که امام در آنجا تبعید بوده‌اند به همت دانشگاه باهنر، افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۲۴ پروژه دولتی در استان، برگزاری مسابقه تلویزیونی به مدت ده شب، برگزاری مسابقات ورزشی از اول تا ۲۲ بهمن، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی به مدت ده روز در دانشگاه آزاد، جشن بزرگ خانواده ورزش، جشن پیروزی انقلاب ده مسجد، افتتاحیه باغ موزه فرش با حضور استاندار، اعرام مبلغ به مدارس برای تبیین دستاوردهای انقلاب، جشنواره روستایی و عشایری به مدت دو روز و برگزاری شب شعر انقلاب در بیت الزهرا از دیگر برنامه‌های مدنظر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد: برگزاری جشن بزرگ انقلاب ویژه کارگران استان، صبحگاه مشترک به میزبانی فرماندهی انتظامی، ویزیت رایگان در بیمارستان‌های نیروهای مسلح، طراحی ۱۳ پوستر ایران سرافراز توسط حوزه هنری، برگزاری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، برگزاری جشن بزرگ انقلاب توسط هیات های مذهبی در تکیه میدان قلعه و برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از چهارراه طالقانی تا میدان عاشورا از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای خبر/م


  https://armanekerman.ir/vdci3raz5t1apr2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین