تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹
۰
plusresetminus
شهردار کرمان گفت: قطعاً امسال درخصوص اخذ پروانه ساختمانی، تخفیف نخواهیم داشت.
امسال تخفیفاتی درخصوص پروانه ساختمانی نداریم
به گزارش سرویس اجتماعی «راه آرمان» به نقل از کِرنا، سعید شعرباف، در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که با حضور رییس و سایر اعضای شورا برگزار شد، افزود: با توجه به وضعیت تحقق درآمدی امسال و با مشورت و پیشنهاد کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه‌گذاری شورا، در سال 1401 و به‌ویژه در دو ماه آخر امسال، هیچ‌گونه تخفیفی در حوزۀ پروانه ساختمانی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه جزییات این موضوع را معاون مالی و اقتصادی شهردار ارایه خواهد داد، گفت: بنابراین، اشخاصی که احتمالاً منتظر تخفیفات به‌خصوص در ایام پایانی سال هستند، سریع‌تر اقدام کنند و کار خود را به ماه‌ها و روزهای پایان سال که ترافیک کاری زیاد است، موکول نکنند.

شهردار کرمان افزود: نبود تخفیف برای اخذ پروانه ساختمانی در سال‌جاری، از طریق نصب بنر در فضای عمومی شهر و شهرداری‌های مناطق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شعرباف همچنین در پاسخ به پرسش خانم کردستانی، عضو شورای شهر، درخصوص وضعیت اجرای «گذر فرهنگی سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی» گفت: در این رابطه ردیف بودجه‌ای در سال 1401 شهرداری کرمان دیده نشده است.
شهردار کرمان اظهار داشت: طی دو جلسه‌ای که در این خصوص داشتیم ـ به خصوص جلسه اخیر که با حضور امام جمعه محترم کرمان برگزار شدـ موضوع پروژه و شروع آن از مصلی با همکاری استانداری مطرح و بیان شد این پروژه با همکاری استانداری وارد فاز اجرا شده است.

وی گفت: شهرداری هم در قالب یک قرارداد، اجرای بخشی از فضای سبز این پروژه را در محدوده مصلی به‌عهده گرفته است.

شهردار کرمان همچنین در مورد خواسته رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و محیط زیست شورای شهر مبنی بر شناسایی و نظارت و بررسی تاکسی‌هایی که با داشتن مجوز کار نمی‌کنند، گفت: برخی از رانندگان تاکسی که از خودروهای خود برای جابه‌جایی مسافر استفاده نمی‌کنند، در گذشته در سامانه‌ای که مشخص شده بوده، بیمه شده و از خدمات بیمه استفاده می‎کنند، اما مشغول به‌کار نیستند؛ درحالی‌که متقاضیان کار زیادی داریم که بیمه ندارند و به‌خاطر نداشتن بیمه، حاضر به ادامه کار در خطوط تاکسی نیستند.

شعرباف افزود: این روند باید اصلاح شود و باید با کمک مردم، افراد تاکسی‌دار و بیمه‌دار را که کار نمی‌کنند، شناسایی و بدون حاشیه، اسامی آن‌ها را برای ابطال بیمه، به وزارت کشور اعلام کنیم.
انتهای خبر/پسند https://armanekerman.ir/vdcjh8eviuqet8z.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین