تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۱
۰
plusresetminus
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان کرمان:

مجلس، طرح جامع عفاف و حجاب را تبدیل به قانون کند

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان کرمان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح جامع عفاف و حجاب را به قانون تبدیل کنند.
مجلس، طرح جامع عفاف و حجاب را تبدیل به قانون کند
به گزارش راه آرمان علی شجاع حیدری ظهر امروز در نشست خبری دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان کرمان با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ستاد موظف است زمینه مشارکت آحاد مردم و سازمان‌ها را برای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر فراهم کند گفت: اگر کسی مانع اجرای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شود طبق قانون مجرم است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان کرمان افزود: ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر موظف است قانون حمایت از آمران به معروف را در ابعاد مردمی و اداری انجام دهد همچنین اجرای ‌دستورالعمل‌های ابلاغی از ستاد کشور از جمله وظایف ماست.

وی با تأکید بر اینکه گروه‌های جهادی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در ۱۸ عرصه فعالیت می‌کنند توضیح داد: سیاست و بصیرت، اقتصاد مقاومتی و خدمت‌رسانی عفاف و حجاب مدیریت و شبکه‌سازی، گردشگری، تعالی‌بخشی آموزش، علم و فناوری طب سنتی، روان‌شناسی و مشاوره، محیط‌زیست سلامت و بهداشت، خانواده، هنر رسانه و فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی، تربیت‌بدنی و آموزش دفاعی از جمله عرصه‌های خدمتی گروه‌های جهادی امربه‌معروف است.
 
شجاع حیدری با بیان اینکه ما به تذکر عالمانه ‌و اقناعی و عقلانیت در امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر نیاز داریم عنوان کرد: ما باید منبع علمی و تفکری داشته باشیم که موضوع تبیین و اقناع صورت گیرد؛ همچنین قدرت نفوذ کلام در مواجهه با افراد مهم است.
 
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان کرمان اظهار کرد: در همه مجموعه‌ها شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر داریم که با سه هدف پیش می‌رود؛ اول مردم نسبت به دستگاه بتوانند امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کنند، دوم کارکنان نسبت به همدیگر بتوانند امربه‌معروف کنند و سوم کارکنان بتوانند به مدیران تذکر دهند.
 
وی با اشاره به تحریم ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر توسط اتحادیه اروپا گفت: این اقدام نشان می‌دهد این ستاد و فعالیت‌های آن خاری در چشمان دشمن است؛ بنابراین همه نهادهای فرهنگی و حکومتی باید انسجام درونی برای مقابله با دشمن را در موقعیت تحریم حفظ کنند؛ همچنین انجام فعالیت‌های مضاعف و بیشتر نسبت به گذشته در دستور کار قرار گیرد.
 
شجاع حیدری دررابطه‌با طرح جامع عفاف و حجاب که از طرف ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کشور پیشنهاد شده است بیان کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست شده که این طرح را به قانون تبدیل کنند تا باتوجه‌به درخواست‌های مردمی در خصوص عفاف و حجاب مقبول در سطح جامعه هم قوانین فعلی تکمیل شود و هم در اجرا مطابق با وضعیت فعلی جامعه فعالیت کنیم.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcaoun6i49neu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین