تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۳
۰
plusresetminus
مدیر میراث‌فرهنگی شهرستان ریگان گفت: مسابقات رالی گردشگری ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه در تپه‌های شنی علی‌آباد پشت ریگ ریگان برگزار می‌شود.
مسابقات رالی در تپه‌های شنی ریگان برگزار می‌شود
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان، امیر ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه با توجه به وجود بلندترین تپه‌های شنی با ارتفاع بیش از ۷۵ متر و وسعت ۳۰ کیلومتر مربع در شهرستان ریگان، اظهار کرد: این ظرفیت می‌تواند بهترین فرصت برای جذب گردشگران به سوی این شهرستان باشد.
 
مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ریگان افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله مسابقات رالی و اتومبیل‌رانی تا حدودی توانسته ما را به این هدف نزدیک‌تر کند که خوشبختانه امسال نیز این برنامه در بهمن‌ماه جاری با همکاری اداره ورزش و جوانان استان کرمان، فرمانداری، ارشاد اسلامی، اداره عشایری و… برگزار می‌شود.
 
وی عنوان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات، می‌توانند به بخش اتومبیل‌رانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان مراجعه کنند و یا با این اداره تماس بگیرند.
 
ابراهیمی از برگزاری مسابقات شترسواری و همچنین جنگ شادی در حاشیه مسابقات رالی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم برای ایجاد روحیه شور و نشاط در مردم این گونه برنامه‌ها را به صورت مداوم در طول سال برپاکنیم.
 
وی تصریح کرد: شهرستان ریگان علاوه بر تپه‌های شنی ریگان که خاصیت درمانی هم دارند جاذبه‌های دیگری همچون گلدان‌های طبیعی، مقبره شاه خورشید، باغات مرکبات و نخیلات دارد که می‌تواند میزبان گردشگران از سرتاسر کشور باشد.
 
انتهای خبر/د
https://armanekerman.ir/vdcdzx0f5yt0ss6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما