تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۳
۰
plusresetminus
فرماندار شهرستان جیرفت در آستانه دهه فجر عنوان کرد:

افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های ۷۵۲ میلیاردی برای مردم جیرفت

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۵۲ میلیارد تومان در دهه فجر انجام می‌شود.
افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های ۷۵۲ میلیاردی برای مردم جیرفت
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، احمد بلندنظر عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت، با اشاره به حرمت ارباب رجوع اداره‌ها، گفت: آنچه در راس امور اداری مهم است حفظ حقوق مردم و حرمت ارباب رجوع است تا نظام اداری مبتنی بر اخلاق ظهور کند.
 
فرماندار شهرستان جیرفت در تذکری به برخی از مدیران، افزود: تغییر دولت بیش از یک سال انجام شده و رویکرد و تفکر حاکم بر دولت تغییر کرده و مدیران باید در مسیر سیاست‌های دولت سیزدهم حرکت کنند و حضور مدیر در جلسات شورای اداری شهرستان، الزامی بوده و درصورت عدم حضور، با دفتر فرمانداری هماهنگ شده باشد.
 
بلندنظر تصریح کرد: در این دولت، مدیر بی‌انگیزه و مدیری که رضایت مردم و خدا برایش مهم نیست، نمی‌خواهیم بلکه مدیر باید شبانه روزی پای‌کار باشد تا بتواند گِرِه‌ای از مشکلات مردم را باز کند.
 
وی درخصوص تکریم ارباب رجوع، اظهار کرد: در جلسات ملاقات مردمی، مشکلاتی مطرح می‌شود که ۵۰ درصد آن مشکلات توسط مدیر مربوطه قابل حل و پیگیری هست که در اثر حواله دادن به فردا، حل نشده است.
 
فرماندار شهرستان جیرفت به نزدیک بودن دهه فجر اشاره کرد و گفت: لازم است کارهای دولت به اطلاع مردم رسانده شود تا فضای عمومی جامعه در این ایام به سمت امید رفته و باعث پایبندی بیشتر مردم به نظام بشود و اصناف و شهرداری هم نسبت به فضاسازی شهر متعهد باشند.
 

لزوم تنویر افکار عمومی

 
احمد بلندنظر ضمن اشاره به اهداف دشمن، خاطرنشان کرد: دشمنان توان‌شان را برای ناامید کردن مردم نسبت به نظام گذاشتند و در مقابل، وظیفه ما این است که در راستای تنویر افکار عمومی، کارهای دولت را به اطلاع مردم برسانیم.
 
وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین، تاکید کرد: ادارات در راستای جهاد تبیین تلاش کنند که کارهای انجام شده را با کمک رسانه‌ها به مردم ارائه دهند و در این ایام، حضور میدانی مدیران بین مردم بیشتر باشد و مدیران قوانین را به نفع مردم بکار ببرند.
 
فرماندار شهرستان جیرفت با لغو مرخصی همه مدیران در ایام دهه فجر، اظهار کرد: بایستی مدیران در تمام مدت دهه فجر در جیرفت و بین مردم حضور داشته باشند و خاموش بودن تلفن همراه مدیر در روز پنجشنبه، مایه تأسف برای فرماندار است.
 
وی بازدید از روستاها را مهم ارزیابی کرد و گفت: از الان تا پایان سال‌جاری، روزهای پنجشنبه را همراه با مدیران برای حضور در روستاها برنامه‌ریزی خواهیم کرد.
 
احمد بلندنظر در راستای تکریم ارباب رجوع و ارتباط مردم با مدیران، اظهار کرد: ادارات برای برپایی میزخدمت در اداره، نمازجمعه جیرفت، بلوک و جبالبارز و همچنین روستاها با هماهنگی بسیج ادارات، اقدام کنند.
 

طرح عمرانی 752 میلیارد تومان

 
فرماندار جیرفت بیان کرد: ساعت ۱۵ روز پنجشنبه مراسم گلباران گلزار شهدای جیرفت با حضور گسترده مردم و مدیران ادارات برگزار خواهد شد.
 
وی درخصوص نواختن زنگ انقلاب در مدارس، اظهار کرد: زنگ انقلاب را امسال در دو مدرسه دخترانه و پسرانه نواخته می شود که پرسنل ادارات هم حضور خواهند داشت.
 
فرماندار شهرستان جیرفت اجرای طرح‌های عمرانی دولت را خدمات نظام به مردم برشمرد و گفت: در دهه فجر سال‌جاری ۹۲ طرح با اعتبار ۶۱۹ میلیارد تومان افتتاح و همچنین کلنگ شروع ۱۷ طرح با بودجه ۱۳۳ میلیارد تومان زده خواهد شد.
 
در پایان جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت، حمدالله محمدی رئیس آموزش و پرورش جیرفت به ضرورت پاسخ به تهدیدهای استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: زنگ انقلاب علاوه بر دو مدرسه دخترانه و پسرانه که با حضور مدیران و پرسنل، در ۵۲ مدرسه دیگر هم نواخته خواهد شد که پاسخی به تهدید ترامپ برای زدن ۵۲ نقطه از ایران خواهد بود.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdchzinzv23nxxd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما