تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۳
۰
plusresetminus
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حمایت سازمان بسیج از فعالان عرصه فضای مجازی یک حمایت کاملا هوشمندانه و هدفمند و نسبتا حمایت گسترده‌ای است.
پیام برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال، اعلام حمایت بسیج از جوانان متخصص است

به گزارش «راه آرمان» به نقل از تهران پرس؛ رییس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در آستانه دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضور تیم‌های منتخب از استان‌ها در حال برگزاری است؛ هدف از برگزاری این رویداد، هم کشف استعدادها و هم پشتیبانی از ظرفیت‌هایی است که در زمینه ساخت بازی‌‌های رایانه‌ای، انیمیشن و نرم‌افزارهای کاربردی در تلفن‌های همراه فعالیت می‌کنند.

سردار سلیمانی گفت: استفاده هوشمندانه از این بسترها همراه با ارتقای رسانه‌ای می‌تواند ما را در حل مسائل در مسیر بهتری قرار دهد؛ این نگرش، کاملا هوشمندانه و منطقی است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران به صورت هوشمندانه از فضای مجازی در برنامه های روزمره خود به ویژه در عرصه رسانه‌ای استفاده می کند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: حمایت سازمان بسیج از تولیدات دیجیتال مردمی یک حمایت کاملا هوشمندانه، هدفمندی و نسبتا گسترده است. همه جوانان و نوجوانانی که می‌خواهند در این عرصه نقش‌آفرینی کنند می‌توانند به شبکه‌های مردمی بسیج بپیوندند و از حمایت‌های بسیج برای این موضوعات استفاده کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: ما در همه استان‌ها و شهرستان‌ها برای ارائه حمایت‌های خود در این عرصه ظرفیت‌سازی کردیم.

وی در پایان تاکید کرد: یکی از پیام‌های برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، اعلام آمادگی به جوانان عزیز متخصص جهت ارائه حمایت های نسبتا گسترده در حوزه فضای مجازی و تولیدات دیجیتال است که البته این امر بسیار مهم تاکنون انجام شده‌ است.

انتهای خبر/
  https://armanekerman.ir/vdcizrazzt1app2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین