تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
۰
plusresetminus
در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، جوانان دهه شصتی، هفتادی با حضور در سفارت سابق آمریکا دیوارهای "ما نمی توانیم " را فتح می‌کنند.
از شکستن انحصار رسانه‌ای استکبار تا فتح دیوارهای "ما می‌توانیم"
به گزارش سرویس اجتماعی «راه آرمان» انیمیشن، بازی، نرم افزار اینها کلماتی است که ما را یاد شرکت‌های آمریکایی مثل دیزنی، الکترونیک آرتز و مایکروسافت می‌اندازد.

اما همه این تخصص‌ها امروز در سفارت سابق آمریکا در تهران جمع شده‌اند تا خلاف سبک زندگی غربی آثار هنری تولید کنند.

برنامه‌‌نویسان و گرافیست‌ها در قالب استارت‌آپ‌های نوپا با یکدیگر به رقابت برخواسته‌اند. گردشگری، آموزش، اقتصاد و... موضوعاتی است که برای آن نرم افزار و بازی تولید می‌شود.
آن هم نه فقط به عنوان یک کار هنری یا فرهنگی بلکه راهی برای درآمدزایی و اشتغال آفرینی می‌سازند.
موضوع بخش پویانمایی یا همان انیمیشن هم آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی است. 

چه کسی فکرش را می‌کرد لانه جاسوسی آمریکا که زمانی محل توطئه چینی علیه ملت‌های آزاده جهان به خصوص مردم ایران بود حالا تبدیل به مکانی برای تولید محتوا برای شکستن انحصار و محاصره رسانه‌ای استکبار شود.


اگر زمانی جوانان ایرانی با عبور از دیوارهای لانه جاسوسی انقلاب دوم را رقم زدند، حالا جوانان دهه شصتی، هفتادی و حتی هشتادی دیوارهای "ما نمی توانیم " را فتح می‌کنند و در عرصه مهم‌تر از انقلاب فعالیت می‌کنند.

بیش از ۵۰۰ جوان متخصص و متعهد دور هم گرد آمده اند، لر، بلوچ، فارس، ترک و... همه اینجا هستند.
دانش آموز، دانشجو، طلبه، روحانی، فعال اقتصادی، صاحب شرکت دانش بنیان، نقاش، زن و مرد و از همه قشری حضور دارند، انگار می‌خواهند فریاد بزنند که گوشه گوشه این مملکت مملو از استعدادهاست.

داورها و منتورها هم لحظه‌ای آرام نیستند و با حضور در غرفه‌ها، تیم‌ها را راهنمایی می‌کنند.
شیوه درآمدزایی، کیفیت هنری و فنی، میزان جذابیت برای مخاطب و خلاقیت و نوآوری از جمله شاخص‌های داوری در این رویداد است.

بلندگوی سالن خبر از حضور ۲ تن از مسئولین دارد، دکتر عباسعلی کدخدایی عضو شورای نگهبان و دکتر احمد وحیدی وزیر کشور ۲ ساعت زمان می‌گذارند و با این جوانان گفتگو می‌کنند و از مشکلات جامعه هنری با خبر می‌شوند.

راستی اینجا جمع تحریم شدگان توسط آمریکا هم جمع است، علاوه بر این دو مقام، سردار سلامی، سردار نقدی، سردار سلیمانی، دکتر معین و... در جایی که در سابق جز خاک آمریکا بود و الان هم غرب‌زده‌ها آن را چنین می‌پندارند، حضور پیدا کردند.



نیمه شب نزدیک است اما لحظه‌ای از جنب و خروش در سالن رویداد کم نشده است. نم‌نم باران شروع به بارش می‌کند و صدای موذن بر گلدسته‌ها شنیده می‌شود، این بیدار دلان را ترک می‌کنیم تا روز را شروع کنیم.
هر چند که اینها بیدار مانده بودند تا خواب را از چشم بدخواهان ایران اسلامی بربایند.

انتهای خبر/ رستمی https://armanekerman.ir/vdcgxx9q7ak9ww4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین