تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲
۰
plusresetminus
روحی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تالار مرکزی کرمان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد افتتاح می‌شود.
تالار مرکزی کرمان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد افتتاح می‌شود
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ محسن روحی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه
بعد از گذشت ۲۰ سال تالار فرهنگ و هنر کرمان در دولت سیزدهم در دهه فجر افتتاح خواهد شد، گفت: یک سوم از اعتبارات تالار مرکزی کرمان در دولت سیزدهم تامین شده، گفت: تخصیص اعتبار این پروژه به سرعت تامین و در روز شنبه مصادف با سالروز ولادت حضرت امیر المومنین علی علیه السلام با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد افتتاح می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه سرانه فاخر در حوزه فرهنگ و هنری را یکی از موارد پراهمیت پروژه تالار فرهنگ و هنر کرمان است، گفت: سالن پلاتو شهرستان راور بعد از گذشت چهار سال از آغاز عملیات اجرایی، افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: گفتنی است انجمن سینمای جوان سیرجان، در دست پیگیری است و سینما مناطق بم و ریحانشهر شهرستان زرند تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

روحی با بیان اینکه توجه به نشاط اجتماعی محوره برنامه‌های اداره کل در دهه فجر است، عنوان کرد: ۲۴ فیلم در جشنواره فجر اکران می‌شود، که از تاریخ ۱۷ تا ۲۲ بهمن ۱۶ فیلم جشنواره در کرمان اکران خواهد شد و طبق هماهنگی با صدا و سیما نقد و بررسی فیلم‌های جشنواره به صورت زنده از محل برگزاری جشنواره در سینما شهر تماشا کرمان انجام می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در خصوص برگزاری جشنواره موسیقی فجر در کرمان ابراز کرد: این جشنواره به‌مدت سه روز در کرمان توسط گروه‌های منتخب کرمان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز ۲۲ بهمن ماه با همکاری شهرداری برنامه ویژه‌ای در طول مسیر راهپیمایی برگزار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در مراسم اعتکاف برای اولین بار برنامه شعرخوانی را اجرا خواهیم کرد.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcjt8evyuqettz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین