تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۱
۰
plusresetminus
فرماندار فهرج گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۵۳ طرح با اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریال در فهرج افتتاح می‌شوند.
افتتاح و کلنگ زنی ۵۳ طرح با اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریال در فهرج
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ صبح امروز و در آستانه ی دهه مبارک فجر، حسین سعیدنیا در نشست با اصحاب رسانه فهرج، اهم برنامه‌های اجرایی این دهه را تشریح کرد.

فرماندار فهرج در این نشست گفت: امسال در شهرستان فهرج بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و آموزشی در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در این ایام مبارک ۵۳ طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی و هنری با اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و به بهره برداری خواهند رسید.

سعیدنیا اضافه کرد: از طرح‌های مذکور ۱۸ پروژه در حوزه سپاه فهرج است که با حضور سردار ناظری فرمانده محترم سپاه ثارالله به بهره‌برداری می‌رسند و سایر طرح‌ها نیز با حضور معاون محترم امور اقتصادی استاندار محترم افتتاح خواهند شد.

فرماندار فهرج در ادامه به اهم برنامه‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: در ۱۲ بهمن همزمان با ورود تاریخی حضرت امام (ره) به کشور برنامه هایی از قبیل رژه خودرویی و موتوری، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، نواختن زنگ انقلاب و اجرای موسیقی نواحی برگزار می‌شوند.

وی افزود: همچنین در دومین روز از دهه مبارک فجر علاوه بر دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاحیه مسابقات متنوع ورزشی توسط ستاد دهه فجر برنامه‌ریزی شده است.

سعیدنیا با اشاره به حضور رؤسای تمامی ادارات در نماز جمعه دو هفته پیش رو بمنظور ارائه میز خدمت و پاسخگویی به مطالبات مردمی افزود: در روز شنبه نیز به مناسبت ولادت با سعادت مولای متقیان علی علیه السلام علاوه بر برپایی مواکب و ایستگاه های صلواتی جشن‌های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار فهرج در ادامه از برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در دهستان چاهدگال بخش نگین کویر، حضور رؤسای ادارات در روستاها بمنظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه گزارش عملکرد یکساله به مردم بعنوان دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر نام برد و اضافه کرد: همچنین در این ایام بازی‌های بومی محلی بخش مرکزی در سایت گردشگری روستای علی آباد سجادی و محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در تاریخ ۲۰ بهمن اختتامیه مسابقات ورزشی و افتتاح باشگاه بدنسازی در دستور کار است اضافه کرد: در آخرین روز از ایام الله دهه مبارک فجر شرکت آحاد مختلف مردم و مسئولین را در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را خواهیم داشت که این مراسم در بخش نگین کویر از بخشداری تا مسجد دهنو اسلام آباد و در شهر فهرج از میدان امام علی (ع) تا مسجدجامع برگزار می‌شود.

سعیدنیا در بخش دیگری از نشست خبری خود به تشریح ۵۳ طرحی که قرار است در ایام دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی شوند اشاره و بیان کرد: افتتاح ۳ مدرسه ۶ کلاسه آموزش و پرورش با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان از جمله این طرح هاست.

فرماندار فهرج با بیان اینکه ۱۲ میلیارد تومان طرح‌های برق‌رسانی نیز در این ایام به بهره‌برداری می‌رسند افزود: همچنین ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پروژه‌های تامین برق روستایی در بخش مرکزی کلنگ زنی خواهیم کرد.

وی گفت: در زمینه افتتاح پروژه‌های آبرسانی نیز با مبلغی بالغ بر ۸ و نیم میلیارد تومان طرح‌هایی با حضور سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله و دکتر حسن زاده معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار به بهره‌برداری می‌رسند.

سعیدنیا از افتتاح یک مجتمع گردشگری در شهر فهرج با اعتبار ۹ میلیارد تومان و بهره برداری از طرح های متنوع کشاورزی با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومان بعنوان دیگر طرح های قابل افتتاح در این ایام نام برد و اظهار کرد: همچنین در ایام دهه مبارک فجر ۲ باب مدرسه عشایری در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسند.

فرماندار فهرج با اشاره به افتتاح یک طرح ورزشی با هزینه ۷۵۰ میلیون تومان اضافه کرد: در سطح روستاهای بخش مرکزی نیز طرح‌های روستایی به ویژه روشنایی معابر را با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهیم کرد.

وی از افتتاح آسفالت معابر و ۲ پارک روستایی در بخش نگین کویر بعنوان دیگر پروژه‌های قابل بهره برداری در این ایام نام برد و بیان کرد: بیش از ۸۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی طرح‌های روستایی در بخش نگین کویر و ۱ میلیارد تومان پروژه پرورش مرغ گوشتی ۶ هزار قطعه ای نیز در بخش مرکزی به بهره‌برداری خواهیم رساند.

سعیدنیا خاطرنشان کرد: همچنین در ایام الله دهه مبارک فجر در حوزه راهداری کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی در جاده فهرج - ریگان و در حوزه صمت نیز کلنگ زنی کارخانه تولید آجرسفال را نیز در همین محور در دستور کار داریم.

انتهای خبر/عباسزاده
  https://armanekerman.ir/vdchxinz623nxxd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما