تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۷
۰
plusresetminus
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: یکی از نکات مثبت برگزاری رویدادهایی مانند تولید محتوای دیجیتال بسیج این است که وابستگی کشور در حوزه "آی تی" به کشورهای بیگانه را کم کرده است.
رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج وابستگی کشور در حوزه آی‌تی را کاهش داد
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» زهره الهیان نماینده مردم تهران در خانه ملت در گفتگو با تهران پرس، اقدام سازمان فضای مجازی بسیج  در برگزاری چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خیلی خوشحالم از اینکه توفیقی پیدا کردم تا بتوانم در غرفه های رویداد حضور پیدا کنم و از نزدیک در جریان ابداعات آنان قرار بگیرم. 
وی با تاکید بر اینکه وجود جوانان نخبه امروزه سرعت تحولات در حوزه فضای مجازی و عرصه دیجیتال را بالا برده است، افزود: امروز نیازمند فضای مجازی پویا هستیم و ما آمادگی داریم در خانه ملت به طور جدی از جوانان پویا در بخش فضای مجازی حمایت کنیم. 
الهیان در ادامه گفت: در کمیسیون فضای مجازی خانه ملت هم موضوع حمایت از پلتفرم های داخلی را دیدیم و مرکزپژوهشهای مجلس هم برنامه های خوبی دراین زمینه دارد. 
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: فعالیت جوانان نخبه بسیجی در این غرفه ها که هر کدام در بخش های مختلفی فعال بودند برای بنده جالب بود و معتقدم فعالیت هر کدام از نخبه های بسیجی در غرفه ها می تواند نتیجه خوبی برای کشور داشته باشد.
الهیان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از نکات مثبت برگزاری رویدادهایی مانند تولید محتوای دیجیتال بسیج این است که وابستگی کشور در حوزه "آی تی" به کشورهای بیگانه را کم کرده است.

انتهای خیر/ https://armanekerman.ir/vdceew8zejh8xxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین