تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰
۰
plusresetminus
سخنگوی شورای نگهبان اقدام بسیج در ایجاد فضای علمی، آکادمی و مسئله محور در قالب رویداد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بسیج یکبار دیگر نشان داد می تواند با پیشگامی در موضوع های این چنینی بعضی از مسایل و مشکلات را به مردم سپرد و حل کرد.
تاکید طحان نظیف بر آمادگی شورای نگهبان برای حمایت قانونی از نخبگان بسیجی و استارتاپها/ به سازمان فضای مجازی برای تشکیل این جمع نخبگانی تبریک می‌گویم
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر هادی طحان نظیف در حاشیه بازدید از مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با  تهران پرس گفت: آنچه که بنده در چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج دیدم، شور و انگیزه جوانان و نوجوانان بسیجی و متخصص بود؛ مطالبه ای که آنان از ما داشتند این بود که کارهایشان دیده شود تا تجاری سازی شود.

وی شرکنندگان در این رویداد را استعدادهای کشور دانست و گفت: خوشحالم از این که در چنین جمعی و فضای باشکوهی حضوریافتم؛ به نظرم تیم‌های حاضر در این رویداد، نمونه کوچکیست از ایران پر از استعداد و باهوش ما.  

طحان نظیف اظهار داشت: ایران بعد از پیروزی انقلاب قدم های بزرگی را با حضور جوانان و نوجوانان برداشت و در سالهای جنگ و پس از جنگ و همین روزها هم جوانان خوش درخشیدند؛ به نظرم مسایل کشور را با وجود همین فرزندان این سرزمین میتوانیم رفع کنیم؛ فرزندانی که پر از ایده، شوق و نشاط هستند.
 سخنگوی شورای نگهبان گفت: آنچه که من در این رویداد دیدم فقط نشاط و تلاش و انگیزه بود امیدوارم همه مسوولان کشور این استعدادها رو ببینند و از آن استفاده کنند تا مسایل مختلف را به فرزندان خودشان بسپارند و بتوانند از این طریق مشکلات را حل کنند.

وی در پاسخ به این سوال که شورای نگهبان در بخش کسب و کار و موانع ثبت مجوز استارتاب ها چه حمایتی می تواند داشته باشد، افزود: حوزه کاری شورای نگهبان بیشتر در حوزه تقنین است حتما چنین مجموعه هایی به زیرساخت های قانونی و حمایت نیاز دارند البته کار فقط محدود به حوزه قانون نمی شود بعضی از حمایت ها، حمایت های اجرایی است که شاید حتی موثرتر باشند ولی در حوزه تقنین اگر به حمایت های قانونی نیاز باشد قطعا ما در شورای نگهبان کمک می کنیم.

وی ادامه داد: ما این اهتمام را به این موضوع خواهیم داشت از باب اینکه مشکلی را از راه فرزندان این مملکت برداریم طبیعتا اگر مجلس به این حوزه ورود پیدا کند و اقدام به قانونگذاری کند ما هم در شورای نگهبان این اهتمام را داریم و سعی می کنیم این زیرساخت های قانونی و حمایت های قانونی را تسهیل کنیم.

طحان نظیف بیان داشت: برای این که نخبگان دلگرم شوند به حمایت های قانونی، تجاری سازی ها و بحث های ثبت این استعدادها و اختراعات نیاز داریم بنابراین مجلس می تواند در حوزه تقنین ورود کرده و ما هم در شورای نگهبان تلاش خواهیم داشت طرح های مربوطه را تایید کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان اقدام سازمان فضای مجازی بسیج در برگزاری این رویداد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه فضای خوبی در این بخش حاکم است جوانان و نوجوانان این کشور هر کدام مسئله ای را از اقصی نقاط کشور در استانهای خودشان دیدند و با فکر خودشان برای حل آن مسائل تلاش می کنند که جای تبریک دارد. به طور ویژه به سازمان فضای مجازی بسیج که چنین فضای خوب، علمی، اکادمیک و مسئله محور را ایجاد و برگزار کرده تبریک می ‌گویم.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcfj0dytw6dmma.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین