تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۲
۰
plusresetminus
در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛

مسئولان رودبارجنوب با خانواده شهدا دیدار کردند

مسئولان شهرستان رودبارجنوب در دومین روز از دهه مبارک فجر در راستای ترویج فرهنگ ایثار‌ و شهادت با خانواده شهداء دیدار کردند.
مسئولان رودبارجنوب با خانواده شهدا دیدار کردند
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی راه آرمان، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه ولادت حضرت علی علیه السلام حجت الاسلام و المسلمین یوسف راوند مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج رودبارجنوب، اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، علی پرورش فرماندار رودبار جنوب و جمعی از مسئولان شهرستان عصر امروز با خانواده شهیدان، خانمحمد محمدعلی زابلی، حبیب پیکان، علی خاوند و عوض آفاق حسینی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

اسلام حاجب در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطر شهداء، گفت: جایگاه شهید یک جایگاه بسیار ارزشمندی است و هیچ جایگاهی بالاتر از جایگاه شهید در نزد خداوند نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در عصر حاضر موضوع دفاع از حرم پیش آمد و شهادت جلوه تازه پیدا کرد با نگاه در وجود این افرادی که توفیق شهادت پیدا کردند. شهداء در مسئله پذیرش دین و ولایت مداری واقعا یک باور و اعتقاد بزرگی داشتند و حاضر نبودند که روی مسائل مادی و روزمره از ارزش‌هایشان عقب‌نشینی کنند.

وی افزود: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

سپس در ادامه این دیدار با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند و با اهداء لوح تقدیر از خانواده شهدا تجلیل بعمل آمد.

انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcizrazut1ap52.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما