تاریخ انتشار :جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۰
۰
plusresetminus
فرماندار ریگان گفت: در ایام‌الله دهه فجر ۱۴۰ طرح با هزینه ۱۴۵میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
۱۴۰ طرح در ریگان افتتاح می‌شود
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان، مراد آبیار در جمع مردم شهرستان ریگان به منویات مقام معظم رهبری‌ مبنی بر اینکه این اعجازبزرگ قرن ‌و این پیروزی بی‌نظیر و این جمهوری اسلامی ایران محتاج به حفظ و نگهداری است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر تحقق اهداف و صعود به قله آرمان‌های بلند خود همواره دچار فراز و نشیب‌هایی گوناگون بوده‌ است.
 
فرماندار ریگان تصریح کرد: دشمنان همواره به دنبال تضعیف انقلاب با ابزارهای گوناگون سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی هستند.
 
وی افزود: ریگان مولود انقلاب است و تمامی دستاوردها درشهرستان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی‌است.
 
مراد آبیار با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر ۱۴۰ طرح با هزینه ۱۴۵میلیارد تومان در ریگان افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: اولویت ما طرح هایی است که نیمه تمام درشهرستان رها شده و عملا بلاتکلیف مانده‌ بودند.
 
فرماندار ریگان با اشاره به اینکه معابر ۱۶روستای شهرستان ازنعمت آسفالت برخوردارشدند و ازاجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان در ایام الله دهه فجر خبرداد.
 
وی عنوان کرد: درحوزه خدمات درمانی بیمارستان ۳۲تخته خوابی، ۴۵خانه بهداشت و ۶مرکز بهداشتی درمانی به اهالی شهرستان خدمات رسانی می‌کنند.
 
فرماندار ریگان درخاتمه با بیان اینکه طی یک سال اخیر درریگان ۱۲واحد آموزشی در شهرستان ساخته شده است، خاطر نشان کرد: دردور افتاده ترین نقاط شهرستان نیز واحد آموزشی به ۵دانش آموز خدمات رسانی انجام می‌دهد.
 
انتهای خبر/د 
https://armanekerman.ir/vdcirraz3t1ap52.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما