تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۸
۰
plusresetminus
مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان خبر داد:

برگزاری بیش از ۱۰۰۰ نفر ساعت شیفت ایثار به شکرانه پیروزی انقلاب

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان گفت: هزار و ۱۶۷ نفر ساعت شیفت ایثار در واحدهای، صنعتی، تولیدی و معادن استان برگزار می شود.
برگزاری بیش از ۱۰۰۰ نفر ساعت شیفت ایثار به شکرانه پیروزی انقلاب
 سید روح‌الله نیک‌خواه در گفتگو با سرویس اقتصادی «پایگاه خبری راه آرمان» ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر به برنامه‌های این قشر از بسیج در چهل و چهارمین جشن انقلاب پرداخت و گفت: ثمره خون شهدا در ایجاد انقلاب اسلامی متصل شدن به انقلاب حقیقی و جهانی حضرت مهدی عج الله باشد.
 
مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان ادامه داد: در ایام‌الله دهه فجر بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان برنامه‌هایی را به‌پاس جشن انقلاب اسلامی دارد که افتتاح 3 پایگاه مقاومت بسیج در ابتدای این برنامه‌هاست که در صنف کارگران ساختمانی، صنعت که فولاد شهرستان راور و دیگری در شهرستان شهربابک است که فرهنگ ایثار و شهادت را در سنگر تولید حفظ شود.
 
وی افزود: نهضت مقاومت که امروز به‌عنوان محور اصلی برنامه‌های نظام و انقلاب است را با ایجاد پایگاه‌های مقاومت در سطح استان راه‌اندازی و اجرایی کنیم.
 
نیک‌خواه اذعان کرد: از دیگر برنامه‌های مهم این دهه برگزاری یادواره‌های شهدا همراه با دیدار از خانواده‌های شهدای کارگر است، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، حضور کارگران در مراسم نماز جمعه و راهپیمایی روی 22 بهمن است.
 
مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان ادامه داد: تجلیل از خانواده‌های جامعه کار و تولید، توزیع و طبخ غذای گرم در مراکز خیریه توسط کارگران برای محرومان از برنامه‌های فرهنگی این نهاد در ایام‌الله دهه فجر است.
 
وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های  بسیج کارگری در سطح استان برگزاری نوبت ایثار در واحدهای تولیدی و معادن استان است که بالغ‌بر هزار و 167 نفر روز ساعت انجام خواهد شد.
 
روح‌الله نیک‌خواه به برنامه‌های بصیرت افزایی و جهاد تبیین نیز اشاره کرد و گفت: یکی از ملزومات اصلی جامعه شنیدن دستاوردهای موفقیت‌آمیز نظام جمهوری اسلامی است که باید در همین نشست‌های بصیرتی عنوان و دوباره یادآوری شوند که این امر از تأکیدات مهم رهبر انقلاب در راستای امیدآفرینی در جامعه است.
 
مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارگران ، مسابقات قرآنی و نهج‌البلاغه، برگزاری جلسات اخوت کارگری و کارفرمایی را در دستور کارداریم.
 
وی ادامه داد: بسیج کارگران و کارخانجات در سراسر کشور در قالب در رزمایش کارگری، جهادگران فاطمی، حیدریون تولید ۴۵هزار سری جهیزیه‌ برای ولی‌نعمتان جامعه تدارک دیده  و به صورت همزمان در سراسر کشور توزیع کردیم.
 
سید روح‌الله نیک‌خواه افزود: بالغ‌بر ۲۰۰ بسته معیشتی را در ایام‌الله دهه فجر به‌صورت هماهنگ و هرروز از سوی واحدهای تولیدی استان توزیع خواهد شد.
 
مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان تأکید کرد: تجدید میثاق جامعه کار و تولید با سردار دل‌ها نیز در دستور کار قرار دارد زیرا حضور وجود نورانی سردار سلیمانی نقطه‌ای است برای جذب همه آحاد مردم به‌خصوص جامعه کار و تولید که در سنگر مقاومت امروز ایستاده‌اند، بنابراین تجدید بیعت کارگران با شهدا در اولویت همه رزمندگان جنگ اقتصادی امروز است.
 
وی افزود: همایش دوچرخه‌سواری خانوادگی از محور هفت باغ علوی در روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و همایش کوه‌پیمایی نیز برای کارگران برنامه‌ریزی‌شده است.
 
نیک‌خواه ادامه داد: در جهت پیشرفت و روند بهبود کار و تولید و با صیانت از شأن و منزلت کارگری ، برنامه‌هایی را با رصد وضعیت کار و تولید استان طراحی‌شده است، نشست‌هایی تخصصی را به‌منزله رفع موانع کارگری و کارفرمایی را داریم که به‌صورت چندجانبه، بسیج کارگری کارفرما، نمانده کارگری و رئیس کمیسیون اقتصادی استان برگزار و به رفع مشکل می‌پردازیم.
 
مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان تأکید کرد: نشست‌های تخصصی برای رفع مشکلات کارگری در واحدهای تولیدی مانند سیمان کرمان، شرکت ذغالسنگ و صنایع فولاد مشیزبرگزار شد، در صنایع فولاد مشکلات بیمه‌ای وجود داشت که مرتفع شد اما در مورد سیمان دچار چالش‌هایی هستیم که نیازمند عزم جدی‌تر مدیران عامل این واحد است.
 
وی به عملکرد بسیج کارگری اشاره کرد و گفت: در جهت رفع مشکلات کار و تولید، گام‌های بزرگی با برنامه‌های میدانی در دستور کار است که تاکنون هم موفقیت‌هایی حاصل‌شده است و امیدواریم آنچه‌شان و منزلت کارگران و رزمندگان خط تولید است را محقق کنیم.
 
 انتهای خبر/طهماسبی
 
  https://armanekerman.ir/vdchkinz-23nxkd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین