تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۴
۰
plusresetminus
همزمان با پنجمین روز از ایام‌الله دهه فجر سه خانه بهداشت روستایی افتتاح و آماده بهره‌برداری شد.
سه طرح عمرانی بهداشتی در رفسنجان به بهره برداری رسید + تصاویر
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛امروز به میمنت ایام الله دهه مبارک فجر سه طرح بهداشتی در رفسنجان با حضور مسئولان افتتاح شد.

 اولین طرح افتتاح خانه بهداشت روستای همت‌آباد علیا بود که زیر مجموعه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لاهیجان است و با متراژ ۱۰۰ مترمربع و هزینه ساخت  ۶۵۰ میلیون تومان از محل بخش محرومیت‌زدایی دفتر ریاست جمهوری ۷۴۴ نفر را تحت پوشش خدمات بهداشتی، پزشکی و مامایی هم به‌صورت سیاری یک روز در هفته قرار می‌دهد.



خانه بهداشت روستای شاهرخ آباد نیز امروز با حضور فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد.

این خانه بهداشت زیر مجموعه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی عرب آباد است که با متراژ ساخت ۱۰۰متر مربع و هزینه ساخت از محل بخش محرومیت‌زدایی دفتر ریاست جمهوری به مبلغ ۶۵۰میلیون تومان، به دو هزار ۸۷۸ نفر تحت پوشش آن خدمات بهداشتی، پزشکی و مامایی هم به‌صورت سیاری دو روز در هفته ارائه می‌دهد.



امروز مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم سید ابوالقاسم حسینی پور نیز با زیر بنای ۴۰۰متر مربع به بهره برداری رسید.



ساخت این مرکز به همراه زمین که توسط خیر اهدا شده، مبلغی نزدیک به چهار میلیارد تومان دربرداشته، تجهیزات داخلی مرکز که توسط دانشگاه علوم پزشکی تهیه شده به مبلغ ۱میلیارد تومان است.

جمعیت تحت پوشش ۱۱هزار نفر است و خدمات بهداشتی، مامایی، پزشکی، تغذیه، روانشناسی و بهداشت محیط حرفه‌ای در حال حاضر در این مرکز انجام می‌شود.


انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdciwrazqt1ap52.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما