تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۲
۰
plusresetminus
در مقابل دشمن احساس ضعف نکنید زیرا خط سر خ شهادت ، خط آل محمد و حضرت علی علیه السلام است
خط سرخ شهادت، خط آل پیامبر است/ در مقابل دشمن احساس ضعف نکنید

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» شهید لطفعلی محسن بیگی در یکم مهر هزار و سیصد , هفده در شهرستان طغرالجرد از توابع شهرستان کوهبنان دیده به جهان گشود و بعد از مبارزات سیاسی  و تحت نظارت شدید ساواک  به انقلاب اسلامی رسید و از ابتدا با حضور در جنوب غرب کشور و ختم غائله کردستان  به جبهه‌های جنوب پیوست و در عملیات‌های متعددی چون کربلای  1 تا 5 ، فتح المبین ، خیبر  حضور یافت و بالاخره بعد از 3 سال در میدان جنگ در تاریخ 21/ دی / هزار و سیصد و شصت و پنج در منطقه شلمچه  به آرزوی دیرینه‌اش  یعنی شهادت رسید .

شهید لطفعلی محسن بیگی عموی دو شهید حسن و اکبر محسن بیگی است .

وی که از بزرگ مردان عرصه تاریخ  به شمار می‌رود در سال 96 به عنوان شهید  شاخص بسیج کارگری استان کرمان  انتخاب شده‌اند و وصیت‌نامه و زندگی‌نامه این شهید بزرگورا چراغ راه صنعتگران استان خواهد بود تا از روحیات معنوی این شهید برای پیشبرد اهداف سازندگی خود استفاده نمایند .


شهید لطفعلی محسن بیگی در وصیت نامه خود بیان کرده است که ؛ در مقابل دشمن احساس ضعف نکنید زیرا خط سر خ شهادت ، خط آل  محمد و حضرت علی علیه السلام است ،  وصیت نامه حاوی این پیام است که همه ملت انقلابی ایران باید بصیر و هوشیار باشند  و روحیه انقلابی خود را حفظ کنند .


وَ لا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سبیل اللهَ أَمواتاً بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقُونَ
ای مردم دلیر ایران اگر خدای نکرده از این انقلاب یک قدم سست شوید بدانید که نه دنیا را دارید و نه آخرت را . مولایمان حسین (ع) فرمودند : هیهات من الذله (مرام فلسفه شاه دین چنین است که مرگ سرخ به از زندگی ننگین است) مردم مسلمان در تمام جلسات اسلامی و نمازهای جمعه و دعاهای کمیل شرکت نمایید.

امیدوارم که فرزندان این جانب راه مرا انتخاب نمایند که راه حق این است و در پایان همه شما را به خدامند سبحان می‌سپارم ، به امید پیروزی رزمندگان اسلام و به امید هرچه زودتر ظهور کردن امام مهدی (عج) .


عمده مقطع  سنی رزمندگان دفاع مقدس جوانان 20 تا 28 ساله بودند،  اما شهید محسن بیگی علی رغم  تعلقات دنیایی و دارا بودن همسر و فرزندان  در سن 48 سالگی راهی میدان حق علیه باطل گردید و علاوه بر حضور پر رنگ خود ، حضور فرزندان ، برادر گرامی وفزرندان برادر ایشان نیز در جنگ محسوس است  و اعضای دیگ رخانواده هم این مسیر را ادامه می دادند و همین حضور پررنگ و تکلیف مابانه عاملی برای به شهادت رسیدن چهار برادر زاده وی می‌گردد ،  اکنون وظیفه هر ایرانی در حفظ دستاورهای انقلاب و شهدا واجب است .

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdchqinzx23nxkd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین