تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۸
۰
plusresetminus
در آیین کلنگ زنی پروژه مسکن سپاه مطرح شد:

گام بلند شرکت جهاد خانه‌سازی سپاه برای پروژه ۱۷۴ واحدی یاس

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: برای ساخت طرح ۱۵۰۰ واحدی نیز کمر همت بسته‌ایم که منتظر تامین زمین هستیم.
گام بلند شرکت جهاد خانه‌سازی سپاه برای پروژه ۱۷۴ واحدی یاس

سردار محمدعلی نظری امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه مجتمع مسکونی ۱۷۴ واحد یاس (شهید هاشمی) ویژه کارکنان سپاه استان با حضور استاندار کرمان گفت: چنانچه زمین در اختیار قرار گیرد، سپاه ثارالله برای ساخت منازل سایر نیروهای نظامی و انتظامی و مردم استان کرمان نیز آمادگی دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکل مسکن در کشور عزیزمان که دولت انقلابی این مورد را در سرلوحه کار خودشان قرار داده است، ساخت واحدهای مسکونی برای نیروهای سپاه آغاز شده است.

ادامه داد: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای سپاه در استان کرمان تا سال گذشته فاقد مسکن بوده‌اند و یک پروژه در زمین‌های الغدیر با کمک استاندار و معاونان وی آماده شد و ساخت بیش از ۶۰ واحد مسکونی را آغاز کردیم.

سردار نظری تاکید کرد: با واگذاری زمین از سوی راه و شهرسازی همچنین ساخت ۱۷۴ واحد مسکونی برای کارکنان سپاه ثارالله استان کرمان کلنگ‌زنی شد و آمادگی داریم توسط شرکت جهاد خانه‌سازی، بقیه منازل شخصی کارکنان فاقد مسکن را هم بسازیم.

وی با بیان اینکه این پروژه در ۱۰ بلوک سه طبقه ای هجده واحدی ساخته می‌شود، افزود: زمین این پروژه و خاک آن طبق مطالعات انجام شده قابلیت انبوه سازی در تراکم بالا را ندارد به همین علت در سه طبقه طراحی شد، ضمن اینکه شرکت جهاد خانه‌سازی این ظرفیت و بضاعت را دارد که پروژه‌های زیادی را آغاز کند و کار را به پایان برساند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به رفع دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه مسکن مردم کمک کنیم، زیرا ایشان در هر برنامه‌ای که بحث خدمت‌رسانی هست، مشکل مسکن، افزایش قیمت مسکن و اجاره‌ها را گوشزد می‌کنند و ما باید کمک دهیم افرادی که فاقد مسکن هستند، مسکن‌دار شوند.

همچنین محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این آیین اذعان کرد: سپاه نشان داده که سازنده و آبادگر است بنابراین با تمام توان به دنبال تامین زمین باقی مانده از  طرح ۱۵۰۰ واحدی خواهیم بود زیرا سپاه امتحان خود را در آبادانی پس داده است.

فداکار در آیین پیشنهاد کرد؛ به جهت ماندگاز شدن نام سردار شهید هاشمی نژاد این پروژه از یاس به نام شهید هاشمی تغییر کند که با موافقت سردار محمد علی نظری قرار گرفت.

استاندار در پایان خاطر نشان کرد: سپاه در برنامه زمان بندی خود اعلام کرده است که مجتمع مسکونی ۱۷۴ واحدی یاس در کمتر از دو سال به بهره‌برداری برسد.

انتهای خبر/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdciyraz5t1ap52.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین