کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبرداد:

بهره‌مندی ۲۹ هزار نفر از مردم روستاهای عنبرآباد از آب شرب

17 بهمن 1401 ساعت 21:18

عصر امروز با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پروژه‌های آبرسانی و محرومیت‌زدایی به مناسبت دهه فجر در عنبرآباد افتتاح شد


به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان عصر امروز با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی در شهرستان عنبرآباد به‌مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

سردار محمدعلی نظری امروز در حاشیه افتتاح پروژه آب‌رسانی به روستاهای عنبرآباد گفت: سپاه ثارالله استان کرمان با همکاری دستگاه‌های مختلف، گروه‌های جهادی مردمی و  قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی را در شهرستان عنبرآباد به‌مناسبت دهه فجر افتتاح کرد.
 
وی از تامین آب شرب به‌عنوان مهمترین بحث در روستاها نام برد و بیان کرد: با حفر یک حلقه چاه در منطقه شاهد آبرسانی به ۷ هزار نفر از دهستان جهادآباد شهرستان عنبرآباد هستیم.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد:  ۶ باب مدرسه در عنبرآباد توسط خیر نهاوندیان و سپاه ثارالله و گروه‌های جهادی احداث و در دهه فجر افتتاح شد و همچنین بهره‌برداری از  چهار پایگاه مقاومت توسط گروه‌های جهادی، سپاه و بسیج سازندگی صورت گرفت
 
محمد علی نظری گفت: با  اصلاح و توسعه شبکه آب روستایی ۲۹ هزار نفر از مردم روستاهای عنبرآباد از آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند و این در حالی‌ست که در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ۷ هزار روستا برای آب‌رسانی شناسایی شده‌اند که از این تعداد بیش از ۶۵۰ روستا در کرمان قرار دارد و پروژه‌ها در دست انجام است.
 
وی اضافه کرد: در آینده اصلاح شبکه آبرسانی در ۸۰۰ روستای استان کرمان با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و سپاه ثارالله انجام می‌شود و مشکلات مردم در این زمینه برطرف می‌شود.



انتهای خبر/بهادری 


کد مطلب: 132499

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/132499/بهره-مندی-۲۹-هزار-نفر-مردم-روستاهای-عنبرآباد-آب-شرب

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir