تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۸
۰
plusresetminus
مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان:

احکام دبیران شهرهای ملی صنایع‌ دستی کرمان اهدا می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: همزمان با افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری احکام دبیران شهرهای ملی صنایع‌دستی استان کرمان اهدا می‌شود.
احکام دبیران شهرهای ملی صنایع‌ دستی کرمان اهدا می‌شود
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان؛ فریدون فعالی گفت: لوح دبیر شهر کرمان به عنوان شهر ملی صنایع‌دستی به شهردار و لوح دبیران شهرهای شهربابک به عنوان شهر ملی فیروزه، راور شهر ملی قالی، قلعه‌گنج شهر ملی حصیربافی به فرمانداران این شهرها اعطا می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران هرساله و با حضور جمع زیادی از مردم و فعالان داخلی و خارجی حوزه گردشگری برگزار می‌شود؛ بنابراین این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان کرمان به ویژه صنایع‌دستی است.

وی  ادامه داد: در نمایشگاه مذکور علاوه بر ظرفیت‌های گردشگری، قابلیت‌های صنایع‌دستی این استان در قالب غرفه‌هایی از رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در معرض دید قرار گرفته است.

فعالی بیان کرد: استان کرمان درکنار شهر سیرجان که شهر جهانی گلیم معرفی شده دارای یک روستا و 5 شهر ملی صنایع‌دستی است که برای اجرای ویژه برنامه‌ها و اهداف این شهرها نیازمند به همکاری مسئولان مرتبط هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 18 تا 21 بهمن‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و از علاقمندان درخواست می‌شود از غرفه‌های صنایع‌دستی این استان که در سالن 7، 8 ، 9 و 29  قرار گرفته است دیدن کنند.

انتهای خبر/
  https://armanekerman.ir/vdcdzx0fkyt0sk6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین