تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۷
۰
plusresetminus
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوبشرق خبر داد:

برگزاری ۷ طرح پایش سلامت توسط بیمارستان امام حسین(ع)

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوبشرق گفت: قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب شرق به یاد ۷ شهید مدافع حرم نزاجا، ۷ طرح پایش اجرا کرده است.
برگزاری ۷ طرح پایش سلامت توسط بیمارستان امام حسین(ع)
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ سرتیپ دوم امیر غلامعلیان با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: در راستای شعار پیش‌گیری مقدم بر درمان، بیمارستان امام حسین(ع) قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب شرق به یاد ۷ شهید مدافع حرم نزاجا، ۷ طرح پایش در محل شهرک هوانیروز  طرح‌ریزی و اجرایی می‌کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوبشرق با اشاره به اینکه جامع هدف این ۷ طرح، شامل فرزندان کارکنان نیروهای مسلح به همراه فرزندان خانواده‌های شهرک اقماری منازل سازمانی است، عنوان کرد: طرح اول مربوط به ناهنجاری‌های ستون فقرات و اختلالات اسکلتی و کف‌پا بود که نزدیک ۷۰۰ نفر در این طرح پایش شدند و ۲۷ درصد دچار مشکلاتی بودند که با مراجعه به بیمارستان امام حسین (ع) ارتش و انجام اقدامات غیر جراحی، مانع از پیشرفت بیماری آنها شد.

ارشد نظامی اجا در جنوبشرق کشور بیان کرد: در فاز دوم که از دیروز آغاز شده است، طرح پایش دهان و دندان کودکان بین ۷ تا ۱۲ سال مشکلات دندانی آنها با حضور دو پزشک متخصص دهان و دندان و یک دندانپزشک عمومی مورد پایش قرارگرفته و بنابر آمار، تا این لحظه حدود دو هزار و ۱۰۰ نفر مورد پایش و برای ادامه درمان خود به بیمارستان امام حسین مراجعه و تحت رصد دوره‌ای قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه برگزاری طرح‌های ۷ گانه پایش، به زودی طرح‌های پایش سرطان پروستات، دهانه‌رحم و بیماری‌های چشم و سایر اختلالات حرکتی برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdchiinzq23nxmd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین