تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۷
۰
plusresetminus
امام جمعه جیرفت گفت: حضور پزشکان هندی و پاکستانی، اکنون به ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی توسط ۴ دانشگاه علوم پزشکی در استان کرمان تبدیل شده است.
خدمات پزشکی نظام در استان کرمان با ۴ دانشگاه علوم پزشکی
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه‌آرمان» از جیرفت، حجت‌الاسلام و المسلمین میثم تارم در مراسم افتتاح اولین جایگاه سوخت سی‌ان‌جی جیرفت که عصر امروز برگزار شد، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران، گفته‌اند که مردم ایران، ۴۴ سالگی این انقلاب را نخواهند دید اما این مردم همواره سالگردهای انقلاب را می‌بینند و جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن را باشکوه برگزار می‌کنند و در نتیجه دشمن خواهد دید که مردم ایران، چگونه پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
 
امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه مردم، رکن اصلی انقلاب بعد از رهبری هستند، افزود: مردم ایران، انقلاب را بوجود آوردند و پای‌کار انقلاب هستند زیرا عزت، استقلال، قدرت و اعتبار این کشور، انقلاب اسلامی است.

 
حجت الاسلام تارم تحریم‌های علیه ایران را ظالمانه و شدید اعلام کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه شدیدترین تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، توانسته خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه دهد.
 
وی به آبادانی جیرفت و مناطق اطراف اشاره کرد و افزود: خدمات این نظام از قبیل تامین زمین و ساخت مسکن برای مردم با خدمات سایر کشورها قابل مقایسه نیست که این خدمات در سایه تحریم‌های ظالمانه به مردم ارائه شده است.
 

معالجه مردم توسط پزشکان هندی و پاکستانی 

 
امام جمعه جیرفت در مورد پیشرفت‌های این کشور، بیان کرد: در گذشته پزشکان هندی و پاکستانی برای معالجه مردم حضور داشتند و اکنون در استان کرمان چهار دانشگاه علوم پزشکی در حال رائه خدمات پزشکی، بهداشتی و درمانی به مردم هستند.
 
وی مشکلات اقتصادی مردم را تایید کرد و گفت: بخشی از رنج ناشی از مشکلات اقتصادی مردم، مربوط به تحریم‌ها و بخش دیگری مربوط به سوء مدیریت است.

 
لازم به ذکر است که شروع ساخت این جایگاه عرضه گاز سی‌ان‌جی از سال ۱۳۹۷ بوده که طی این مدت، بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز آن توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی، هزینه شده است.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcjx8evauqetiz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما