تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۲
۰
plusresetminus
مجمع نمایندگان استان کرمان در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب بیانیه‌ای صادر کرد.
دعوت مجمع نمایندگان استان کرمان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی بیانیه این مجمع به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت از اقشار مختلف مردم جهت خلق حماسه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به شرح زیر صادر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر هر سال در احترام به مقام شامخ شهدا، و میثاق با راه امام و بیعت با ولایت، حماسه ی حضور در راهپیمایی 22بهمن را رقم می زدیم، امسال و در چهل و چهارمین طلیعه انقلاب اسلامی، گام‌ها و مشت‌ها و حنجره‌هایمان، انگیزه‌ای مضاعف خواهد داشت.
 
از آن رو که می دانیم کینه‌توزی دشمنان انقلاب، به سرکردگی استکبار، به اوج خود رسیده، و با استیصال تمام، بر طبل جدایی ملت از آرمان‌های انقلاب می‌کوبند.

و اینگونه است که در روز پرشکوه 22بهمن، بار دیگر در شکوه مندترین حضور تاریخی خود، به صحنه خواهیم آمد تا خواب باطل دشمن را با فریادهایمان، بر هم زنیم، می‌آییم تا محکم‌ترین سیلی ملت به گوش کینه توز و دشمنان نظام را به نظاره بنشینیم، می‌آییم  تا اردوگاه عناد بداند پس از آن همه فتنه و توطئه، اتحاد و انسجام ملی ما خدشه ناپذیر است و مردم مومن و متعهد، در مسیر حرکت به سمت تعالی و پیشرفت و حمایت از رهبری و نظام، همچون 44سال گذشته، ثابت قدم مانده اند. می‌آییم تا مثل همیشه ثابت کنیم انقلاب اسلامی از گردنه سنگین دیگری به سلامت عبور کرده است. می‌آئیم تا بگوئیم هر ترفند و حیله ای را در جاری حضور خود خواهیم شست و از بین خواهیم برد.

در این راستا، نمایندگان پرتلاش حوزه‌های انتخابیه استان کرمان هم‌گام و هم‌نفس با مردم ولایی استان کرمان و به پاس احترام به مقام رفیع شهدای گلگون کفن، خصوصاً فرزند شهید این دیار، حاج قاسم سلیمانی، و تجدید بیعت با  معظم رهبری، بار دیگر حماسه حضور را رقم خواهند زد و راز ماندگاری نهضت را در دهه پنجم انقلاب به جهانیان نشان خواهد داد.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcceiqs42bq1p8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین