تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۸
۰
plusresetminus
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان خبر داد:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوهمند در کرمان را اعلام کرد.
اعلام محدودیت‌های ترافیکی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کرمان
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی راه‌آرمان به نقل از روابط عمومی پلیس؛ سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به نوبه خود و به نمایندگی از مجموعه انتظامی از عموم مردم محترم و شهید پرور استان کرمان برای حضور در مراسم ملی يوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت می‌کنیم که همچون سال‌های قبل در این آئین باشکوه شرکت کنند.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان افزود: در این راستا مراسم راهپيمايي يوم‌الله ۲۲ بهمن از ساعت ۹ صبح از تقاطع طالقاني آغاز خواهد شد و کارکنان پلیس راهور از ابتدای صبح در مسیر راهپیمایی از تقاطع طالقانی تا ميدان عاشورا در مسير خيابان‌هاي طالقاني، قدس، فلسطين، شورا و بلوار شهيد عباسپور مستقر بوده و محدودیت ترافیکی اعمال خواهند کرد.
 
وی بیان کرد: در خیابان امام خمینی از میدان شهدای انتظامی به سمت شرق، سه‌راه مطهری شرقی به سمت شمال و سه‌راه بلوار پیروزی به سمت غرب، مسیر سه‌راه عدالت به سمت خیابان توحید، میدان توحید به سمت غرب، مسیر تقاطع شهید قرنی_معلم به سمت خیابان توحید و مسیر خیابان گلبازخان به سمت تقاطع معلم مسدود است.
 
خوشوقت ادامه داد: در تقاطع قدس-شهید بهشتی از سه‌راه خیابان شهید عباسپور به سمت شرق، سه‌راه گنجعلی‌خان به سمت غرب، خیابان و تقاطع فلسطین مسیر از سمت خیابان ابن‌سینای شرقی به سمت شرق و خیابان سادات خوشرو به سمت غرب، محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: میدان بسیج از سمت سه‌راه بلوار پلیس در شرق و سه‌راه شهید کامیاب در شرق و در تقاطع پاسداران، مسیر از سه‌راه ارتش در غرب و سه‌راه مصلا در شرق این تقاطع تردد ممنوع است.
 
وی اظهار کرد: میدان عاشورا از سمت غرب و در بلوار سپهبد سلیمانی از مقطع سه‌راه ورزش و از شمال از تقاطع شهید مفتح و از شرق از سه‌راه بلوار شهید سلیمانی شرق-خیابان مصلی منع تردد خواهد بود.
 
وی با اشاره به اینکه از توقف و تردد هر گونه وسيله نقليه غير مجاز در طول مسير راهپيمايي و توقف خودروها تا شعاع حداقل ۵۰ متري مسير راهپيمايي جلوگيري خواهد شد، گفت: پلیس راهور همچنين نسبت به روان‌سازي ترافيک معابر منتهي به خيابان‌هاي موصوف اقدام  خواهد کرد که در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم همکاری لازم را با پلیس راهور داشته باشند و از تردد در مسیرهای تعیین شده برای مراسم راهپیمایی خودداری کنند تا شاهد انضباط ترافیکی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ باشیم.


انتهای خبر/ تاج الدینی 
 
https://armanekerman.ir/vdcfe0dyxw6dmta.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما