تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۱
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد:

۷۰ میلیارد کالای قاچاق در کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح مقابله با مخلان امنیت اقتصادی با کشف بیش از 70 میلیارد و 308 میلیون ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.
۷۰ میلیارد کالای قاچاق در کرمان کشف شد
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی راه آرمان به نقل از روابط عمومی پلیس؛ سردار عبدالرضا ناظری اظهار کرد: با توجه به ضرر و زیان شدید کشور و همه اقشار اجتماعی از تبعات ورود کالای قاچاق و خروج غیرمجاز تولیدات داخلی و مواد سوختی از کشور، طرح‌های مقابله با مخلان امنیت اقتصادی در سرفصل‌هاي مهم مأموريتي پلیس قرار دارد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در اين خصوص با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات اطلاعاتی انجام شده در مجموعه انتظامي استان، طرح اواخر سال مبارزه با قاچاق کالا به مدت سه روز در سطح استان اجرا و طي آن انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، پوشاك، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر اقلام مصرفی کشف و در این راستا بیش از 59 دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل کالای قاچاق توقيف شد.
 
وی  با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از70میلیارد و 308 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص68 متهم و به عبارتی همان افراد سودجو و مخل امنیت اقتصادی که زمینه ساز ضرر و زیان شدید به اقتصاد کشور و افزایش معضلاتی همچون بیکاری اقشار اجتماعی هستند دستگير و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.


انتهای خبر/ تاج الدینی 
https://armanekerman.ir/vdcgux9qqak9wn4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما