تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۵
۰
plusresetminus
فرماندار شهرستان جیرفت گفت: تبعات شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر»، با پیری جمعیت نمایان شده که به دغدغه نظام تبدیل شده است.
پیری جمعیت امروز تبعات شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» است
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» از جیرفت، صبح امروز احمد بلندنظر در مراسم افتتاح بخش درمان ناباروری و نازایی کلینیک تخصصی ولایت جیرفت، گفت: تبعات شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» که در گذشته داده شده است، امروز گریبان‌گیر مملکت شده است.
 
فرماندار شهرستان جیرفت، به دغدغه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه پیری جمعیت اشاره کرد و افزود: با افتتاح این مرکز، هزینه‌های متقاضیان این خدمت، کاهش خواهد داشت زیرا لزومی برای سفر به دیگر شهرستان‌ها را ندارند.
 
وی به حضور پزشکان پاکستانی و هندی در جیرفت در ابتدای انقلاب اشاره کرد و گفت: امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، در همه رشته‌های پزشکی، متخصص وجود دارد.
 
محسن نسب امیری افتتاح مرکز درمانی ناباروری و نازایی در جیرفت را امتیاز خوبی برای مردم معرفی کرد و گفت: نیاز به راه‌اندازی چنین مرکزی در گذشته هم وجود داشت که امروز محقق شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت به فرمایش امام راحل در سال ۱۳۴۲ در پاسخ به سوال «یارانت کجا هستند؟» اشاره کرد و افزود: آن زمان امام راحل فرمودند که «یارانم در گهواره هستند» و اکنون امیدواریم نوزادانی که در این مرکز متولد می‌شوند، جزو یاران امام زمان (عج) باشند.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcja8evxuqetiz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما